- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 1 Nis 2011
- Mesajlar
- 457
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Onur kardeş aynı araçtan bende de var.Aynı sorunlar bende de olmuştu.Egr valfi kütüğüyle değişti olmadı. Debimetre değişti olmadı.Enjektörler teimizlendi olmadı.Katalatik konvertör iptal edildi yerine susturucu koyuldu eh biraz oldu ama hala istediğim gibi değildi.Tabi bu wurth yağ ve mazot katkılarınıda ekledim.Ve nihayi sonuç turbonun Vakum pompasından çıktı.Araç şu an çok iyi 1600 devir civarı turboyu açıyor.Çok fark etti.Çok para harcadık ama deydi..Büyük bir ihtimalle sizinki de turbo vakum pompasındandır.
arızayı kim teşhis etti, nerde yaptırdınız