Eyvallah... ama şu site içinde teknolojinin dibinin kulllanıldığı araçlar var arkadaş ama bu reno kadar olamıyorlar... sıfır sorun al dağa taşa git

burada aracı olan arkadaşlar yaza bilir mi? benim aracım da gider diye... ama bu gider... fark etmez... yol olsun yeter yol olmasa da sorun değil o yolu bulur :rakir::rakir::rakir: