ilk mesajı okuyunca konu sahibinin yaşı kaç diye merak ettim doğrusu

160'la çarptıktan sonra aracın ne durumda olması beklenirdi ki?
euroncap çarpışma testleri bile 60 km ile yapılıyorken 160'da bu görüntü beni şaşırtmadı

zaten refüje kafadan girmiş, doğal olarak aracı kesmiş, sürücü kabininde hasarın bu kadar çok olmasının sebebi bence bu. düz bir yere vursaydı bu kadar olmazdı.
bariyer ön panjurdan girip arka camdan çıkan R8'de var, o zaman R8'de mi sağlam değil.
Astra ile 200.000 liralık bir aracın sağlamlığı eşit olması beklenemez. Tofaş kullanıcısının aracında Opel sağlamlığı araması gibi birşey bu

ne kadar ekmek o kadar köfte.
motorun kopması da kötü birşey değil, firmalar zaten bunu istiyor. çarpışma anında kopmayıp motoru kucağınızda bulmanız daha mı iyi olur?
fifth gear videosunu ekleyecektim ama zaten eklenmiş, bende bunu ekleyim bari. göstergeye dikkat
yine böyle 5-10 parçaya dağılmış e60 vardı, bulursam onuda eklerim
