Baski Balata

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ZGE38
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
valla bılmıyorum ama ben yolda kaldım,banada öle demıslerdı..yolda kalmadan degıstır derım arkdsm...!!!!
 
Ne baskı balataymış beeeeee !! YAŞŞASIN OPEELLLLLL.....
 
valla benim eski peugeotda 60.000 de deiştirdim gerçi arabanın üstünden kaç acemi geçtii :D
 
zge38 sana şöyle diyim, bizim 93 gt de 255 binde değistirdik, eskisi yenisinden daha yeni gözüküyordu:D :D :D

sen kafaya takma ,hele yeni kasada
 
slm corca c z 13 dt motor lar hariç .tabii buna
 
ben 135000de hala gidiyorum şimdilik bi problem yok.
 
arkadaşım şuna dikkat ettinizmi.ARAÇ 2.2 DİZEL.BU araçlar kullanıcı iyi olduğu sürece derbyaj yakmaz.ben 300 bini devirmiş.2.0 zafira biliyorum.büyük motor.bu yüzden uzun süre kullanılır.
k.i.b
 
süper ya inş bizimkinide bu kadar gider ucuz bişey de değil ki meret değiştiresin
 
kullanım şekli çok önemli ama işin içinde şans da olduğuna inanıyorum. fabrikadan çıkan her araba tıpatıp aynı deildir. yakıt tüketimleri, gidişleri, sorunsuzları farklıdır. işte şanslı olanlar fabrikadan iyi çıkan arabayı alıp kullandıkları zmn böyle sonuçlar alabiliyorlar. ben 293.000 km de debriyaj balatasını değiştiren birini biliyorum. kullanma şekli çok düzgündü ama trafiğe de girerdi, inişli çıkışlı yollarda da kullanırdı. yine de bu km yi görebildi.
 
genellikle agresif kullandığım ve de arada sırada ufak çaplı draglarda bulunduğumdan kaynaklı daha 6 ay önce değiştirmeme rağmen baskı artık sıyırmaya başladı ki daha öncede luk (tam yazılışını hatırlayamadım) taktırmıştım. bundan sonra artık bronz balata çaktırmayı düşünüyorum.
bu demek değildir ki balata veya araba kötü olduğu için değişim süresi kısaldı. tamamen kullanıma bağlı bişey bu...
 
Geri
Üst