- Katılım
- 1 May 2013
- Mesajlar
- 1,515
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 39
Evet arkadaslar bady kit olayini bitirmis bulunuyorum siyah arac bady kiti belli etmesede icime sindi azda olsa aracta farklilik oldu yalniz montaj islemleri biraz uzun surdugu icin fazla foto cekemedim insallah ilerleyen zamanlarda guncelleyecegim ha birde islemlerden sonra autogly srp cila ve autoglym hd wax boya korumamizi da attik 
Ön lip


Marşbiyel ve belli olmasada egzoz takilmadan onceki difuzorumuz
[img=517x600]http://i.hizliresim.com/rLbl8M.jpg[/img]
Bu da egzoz montajindan sonraki halimiz suan mat syah ilerleyen zamanlarda gri tonlarini deneyecegim

bugun birkac foto daha cektim

[img=515x600]http://i.hizliresim.com/aqZWAO.jpg[/img]
[img=337x600]http://i.hizliresim.com/Ry5GD1.jpg[/img]
[img=800x450]http://i.hizliresim.com/oQMyVb.jpg[/img]
Ön lip


Marşbiyel ve belli olmasada egzoz takilmadan onceki difuzorumuz
[img=517x600]http://i.hizliresim.com/rLbl8M.jpg[/img]
Bu da egzoz montajindan sonraki halimiz suan mat syah ilerleyen zamanlarda gri tonlarini deneyecegim

bugun birkac foto daha cektim

[img=515x600]http://i.hizliresim.com/aqZWAO.jpg[/img]
[img=337x600]http://i.hizliresim.com/Ry5GD1.jpg[/img]
[img=800x450]http://i.hizliresim.com/oQMyVb.jpg[/img]