• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

bady kit'imi tamamladim arkadaslar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emrah64
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Emrah64

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 May 2013
Mesajlar
1,515
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Evet arkadaslar bady kit olayini bitirmis bulunuyorum siyah arac bady kiti belli etmesede icime sindi azda olsa aracta farklilik oldu yalniz montaj islemleri biraz uzun surdugu icin fazla foto cekemedim insallah ilerleyen zamanlarda guncelleyecegim ha birde islemlerden sonra autogly srp cila ve autoglym hd wax boya korumamizi da attik :)
Ön lip






Marşbiyel ve belli olmasada egzoz takilmadan onceki difuzorumuz

[img=517x600]http://i.hizliresim.com/rLbl8M.jpg[/img]

Bu da egzoz montajindan sonraki halimiz suan mat syah ilerleyen zamanlarda gri tonlarini deneyecegim



bugun birkac foto daha cektim



[img=515x600]http://i.hizliresim.com/aqZWAO.jpg[/img]

[img=337x600]http://i.hizliresim.com/Ry5GD1.jpg[/img]


[img=800x450]http://i.hizliresim.com/oQMyVb.jpg[/img]
 
Ynt: bady kit'imi tamamladim arkadaslar

Ozellikle marspiyel ve arka tampon cok şık duruyor hayırlı olsun :)
 
Ynt: bady kit'imi tamamladim arkadaslar

Hocam siyah göstermiyor falan hikaye siyahta cok asil duruyor

Fotoraflarda belli olmaz sadece yakindan çok can yakar eminimki canli gorsek cok superdir

Gule gule kullanin :-)
 
Ynt: bady kit'imi tamamladim arkadaslar

adRe J link' Alıntı:
Hocam siyah göstermiyor falan hikaye siyahta cok asil duruyor

Fotoraflarda belli olmaz sadece yakindan çok can yakar eminimki canli gorsek cok superdir

Gule gule kullanin :-)
evet hocam haklisin gercekten yakindan gorseniz daha guzel duruyor foto da kendini gostermiyor difuzoru boyayan arkadas komple aracin renginde parlak boyamis ben halbuki oralar mat istemistim arkadasin cok hosuna gitmis boyle yapalim guzel olmazsa oralari mata boyarim dedi gercekten oylede cok şık duruyordu ben mat siyah folyo yaptirdim ama gercekten icime sindi
 
Ynt: bady kit'imi tamamladim arkadaslar

Scrapercar link' Alıntı:
Ozellikle marspiyel ve arka tampon cok şık duruyor hayırlı olsun :)
tesekkur ederim kardesim
 
Ynt: bady kit'imi tamamladim arkadaslar

Hayırlı uğurlu olsun....Çok şık duruyor....
 
Ynt: bady kit'imi tamamladim arkadaslar

cenko link' Alıntı:
Hayırlı uğurlu olsun....Çok şık duruyor....
tesekkur ederim abi
 
Ynt: bady kit'imi tamamladim arkadaslar

Emrahım hayırlı olsun, çok şık durmuş. Güle güle kullan Allah içine sindirsin. (:
 
Ynt: bady kit'imi tamamladim arkadaslar

Güzel günlerde kullanın, MAŞALLAH. Çok güzel olmuş :)
 
Ynt: bady kit'imi tamamladim arkadaslar

GNSpower link' Alıntı:
Emrahım hayırlı olsun, çok şık durmuş. Güle güle kullan Allah içine sindirsin. (:
tesekkur ederim abi
 
Geri
Üst