B GT ile ilgili sıkıntılarınızı paylaşırmısınız..?

by_asii

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
246
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar opel vectra b ile ilgili ne gibi sıkıntı yaşadınız be ya düzelte bildinizmi ..?
 

Emre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
7,448
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
39
www.chiptuningtr.com
Farklı Vectralarımda fazlaca km yol yaptım. Uzun km yaptığım, tekini yazayım
Motor rektifiye,
2 kez şanzuman
Ayna maruti
Abs Beyni tamiri *2
Direksiyon kutusu
Athapot hortum
D. Üst merkez
D. Alt merkez
Yağ pompası
sınırsız sensör
Egr
Debimetre
Klima Kompresörü
Fren merkezi
Şarj dinamosu *2
Konjektör
Kadran
Yağ basınç sensörü
Genleşme kapı
Benzin pompası
Radyatör
headersa geçene kadar 2 manifolt
Külbütör contası * 5/6
Keçeler
Üst takoz, koni amortisör
Z rot *4, salıncak, burç, aks körüğü vs.
vs. vs. 10 da birini yazmışımdır.
1 klasörü geçmişti, servis emirleri.
 

EthemBozkurt

Yönetici
Moderatör
06-Ankara
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
3,444
Tepki puanı
22
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
emre ne yaptın sen yaaa.... amma parça bozmuşsun :)
ben bu saydıklarının hiç birini yaşamadım :)
 
Son düzenleme:

serkan-g

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
1,697
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bir ara ciddi ciddi düşündüğüm bir arabaydı hala içim gidiyor ama iyi ki de almamışım :D
 

bacadir68

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
7,785
Tepki puanı
11
Puanları
38
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
en temel problemler

egzos manifoldu
ahtapot hortum
sensörler
klima boruları

manifold headers dönüşüü ile çözülebiliyor.
ahtapot hortum ve klima boruları motor sıcaklığının artmasına bağlı olarak sorun çıkarıyor.
aynı şekilde elektrik aksamı ısı yüzünden zarar görebiliyor.
sensörlerin tek çözümü paraya kıyıp ORJİNAL ürün kullanmak. en azından daha uzun süre kullanılabiliyor.
 

odabasalparslan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Mar 2011
Mesajlar
398
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Çok şükür bu saydıklarınızı yaşamadım.Uzun süre bu arabayı almak için can attım ve şubat ayından bu yana kullanıyorum.Yaz döneminden beri acayip şekilde su eksiltiyordu ama çok şükür sorunum çözüldü.Plastik olan su kabı alttan çatlamış.Bir iki kelepçe yalama olmuş onlar da değişti.bunlar her arabada olabilecek şeyler.Gelelim asıl sorun teşkil eden noktaya.Ben arabamı Ankara'dan aldım ve şu anda Niğde'de yaşıyorum.Niğde şartlarında kullanmak pek zevkli olmuyor.Çünkü; bildiğiniz gibi sert amortisör ve yaylara sahip ve şehrin yollarının da maşallahı var :) İskenderun Adana veya Mersin'e gittiğim zaman ise kullanmaya doyamıyorum :) İşin özü GT benim için bir hastalık.Ben aldığım zaman sadece 1 tane vardı burada ve ciddi paralar teklif edenler oldu.Yaşadığınız yere bağlı olarak bu arabadan zevk almamanız imkansız diyebilirim.
 

by_asii

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
246
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
vallaha arkadaşlar emrenin dediği gibi bende bir ton para harcadım ama yeni düzene bindi bu arabının fabrikasyon mu sıkıntısı olur anlamadım
 

bacadir68

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
7,785
Tepki puanı
11
Puanları
38
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
en temel problemler

egzos manifoldu
ahtapot hortum
sensörler
klima boruları

manifold headers dönüşüü ile çözülebiliyor.
ahtapot hortum ve klima boruları motor sıcaklığının artmasına bağlı olarak sorun çıkarıyor.
aynı şekilde elektrik aksamı ısı yüzünden zarar görebiliyor.
sensörlerin tek çözümü paraya kıyıp ORJİNAL ürün kullanmak. en azından daha uzun süre kullanılabiliyor.

Çok şükür bu saydıklarınızı yaşamadım.Uzun süre bu arabayı almak için can attım ve şubat ayından bu yana kullanıyorum.

klima boruları ile sorun yaşamayan b kasa kullanıcısı yok gibi. manifol olarakta zaten kimsenin haberi bile yok emin olun. piyasadaki b kasaların orjinal manifoldlu olanların büyük bölümü çatlamış şekilde kullanıyor. ahtapot hortum konusunda bende sorun yaşamadım 2007'de aldığım aracımda. 1 defa da devir sensörü değiştiridim. headers ile manifold sorunumda yok. sadece KLIMA !!!
 

coleman

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
977
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
-4 sene önce yağ pompası arızası nedeniyle yağlama kesilmiş ve motor yapıldı.
-onun klima hortumları ve sensörlerindeki bir arıza nedeniyle kompresörü yedik.hatta şu sıralar onu yaptırmak niyetindeyim yan sanayi 0 kompresör 500-600 civarında.
-egzantirik nsensörü değişti.
-krank keçesinden yağ kaçırıd daha yeni onu değiştirdik.
-debriyaj üst merkez değişti.
bunlar canımı sıkan şeyler oldu.onun dısında normal periyodik değişmesi gerek parcalar değişti.
 

MadeN

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
6,208
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
benimde başımdan geçenler

*rektefiye (10 dakikada bütün suyu bitirmiş hep kontrol ederdim)

*egsoz man. çatlaması

*benzin pompası iflası

*elektrik tesisatında kopmalardan kaynaklı akü bitmesi (4-5 defa)

*krank-egz. mili sensörü (2 defa)

*EGR (söküp attım en son)

*El freni ayarı için çok uğraştım

*ABS beyni tamiri

*Debimetre

*(85.000km'de) Buji kablosu ve bobin

* Motor suyu kabı ve altındaki ıvır zıvırlar

*Xenon ampulleri ve far temizlikleri

vs.vs.vs.

toplam 8000'i bulmuştu..
 
Üst