aynısı bende oldu. 10 gün filan böyle gezdim. sakın beyin filan değiştirme bir servsite filtreleri değiştirdiler, map sensörün v.s. hepsine baktılar olmadı. ostimde başka bir atiker servisinde bana da beyin değişecek dediler, bir usta bunları söylerken bir eleman da simit tankın üzerinde biraz gaz boşalttı birşeyler yaptı. tekrar kapattı. biraz muhabbetten sonra arabayı çalıştırıp ayrıldım oradan... eski haline dönmüştü. beyin filan değişmedi. normal benzinde çalıştı 30 saniye sonra gaza geçti. o gün bugündür herşey normal. yalnız lpg beyninin sabit olup olmadığın kontrol et. araba giderken sallanıyor mu v.s. motoru yıkatırsan lpg beynini iyice muhafaza et.