- Katılım
- 1 Ağu 2006
- Mesajlar
- 806
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Bak ABS diye bir şey var değilmi ? Fren sistemi diye bişey var değilmi?..şimdi sen karsına bısey cknca beynin komut verioyr degılmı DUR ve frene basıorsun beynın buna programlı ve durmak ıcın sertce basıosun gıt gıde yanı baktın arac durmadı dahada basıosun gbı vs vs...araç atesleme de bı beyne sahıp hemde elktronık duz mantık bı beyın..! yakıcaksın dıye programlandı ıse yakar ha ama ole ama bole sonuc ne devresı yanar...bu kadar basıt dusunmesek daha ıyı olucak bence altımzdakı araclar Allah yapısı degıl lutfen...Ayrıca bı kac arkdsım zaten bu olayın ve forumun onemını cok ıyı cozmus bunu gormek cok guzel..KURUM dıyıp gecme bı gun arabanı rektefıyede bulursun...saygılarımla
Genç kardeşim bence cevaplarını yazarken bir daha okuyup yazarsan daha verimli olur. Ben aracınızdaki olaya "KURUM" deyip geçmiyorum. Bu forumda bazı arkadaşlarımızın araçlarında da bu sorun Tech II de çıkmıştı ve onlarda acaba kapağı açtırsam mı açtırmasam mı diye sormuşlardı. Yazımda benim sorduğum şey farklı. Araçtaki ECU dataları alıp işleyip komutlandırır. Bu komutların biri olarakta ateşlemenin bir unsuru olarak ateşleme bobinine iletir . Fakat tekrar ediyorum ateşleme bobininin verdiği voltajdan bahsettim ve bu voltajın aynı olduğunu düşündüğüm için bu şekilde yazıyorum.
Tansu ustamız veya Soner ustamız bu konuda "teknik" açıklama yaparlarsa bizde ilk ağızdan bu durumu "bu kadar basitleştirmeden" netleştirmiş oluruz.
Selamlarımla,