Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Aynen abi ya kafam karıştı ama mecbur aldım bugün taktırmadım henüz.Tepemi attırdı egzoscu verip veriştircem yarına.Arkası siyah galvanizlimidir nedir,önü krom.Baktım bugün tezgahta yeni boyanmış gibi duruyodu bize başka bişey çakmaya çalışıyo heralde.Ama yerlermi ? Yemezleeeeeeeeeer
buna 4 barel webber karbüratörü koyacaksın dereceli egzantirik yayları sökeceksin iyice bascan ofsetli jant lokum olur ilk arabam benim bunun 2.0 gts siydi
buna 4 barel webber karbüratörü koyacaksın dereceli egzantirik yayları sökeceksin iyice bascan ofsetli jant lokum olur ilk arabam benim bunun 2.0 gts siydi
eheheh ağzımın suyu aktı abi Senle konusmustuk hatta ilk arabandı hatırladım söylemiştin Buna yapacağım tek şey geniş lastik ve ofsetli jant olur abi.Birazda yere kestikmi bana yeter