- Konuyu Başlatan
- #51
- Katılım
- 5 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,496
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Teşekkür ederim abihayırlı olsun; kazasız belasız...
Fena yanlıyo bugün açtım ayarların hepsini full yan abiberkay al gelde kapışalım
yan yan geçerim diyormuşsun![]()
Doğrudur abi boyanmış araba ters takılmıştır tahmınenZamanında '88 modelini kullanmıştık,çok güzel arabalardır..Ama arka bagaj kapağındaki logoların yeri ve GL 1.6 yazısı ters olmuş![]()
hehehhe aynen abisende fordcu oldun ha apachı berkay![]()
yok abi apaçilik yokartık arkasına ford palas die yazdırırsın![]()
Fordçu berkay![]()
Çok sağol abi teşekkür ederimTekrar Hayırlı olsun kardeşim... Maşallah Çok güzel ve çok temiz güle güle kullan... Biz iki Fordçu geçinelim bundan sonra...![]()