astra tekleme, yetkili servis de bulamadı...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan keno
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

keno

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Kas 2007
Mesajlar
284
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Astramdaki teklemenin sebebini 2 aydır kimse bulamadı. araç 1500-2000 devir arasında bi anlık kesilme yapıyor ama herzaman yapmıyor bunu. sadece yavaş yavaş basarken yapıyor. geçen hafta ateşleme bobini değişti, benzin filtresi değişti, bujiler değişti, dün carbon clear yaptırdım ama sorun hala devam ediyor. yetkili servise gittim o da bişey bulamadı, forum ustalarına sordum motordaki kurumlanmadan olabilir dediler.sizce bu teklemenin sebebi nedir.arabadan soğumaya başladım...
aracım 2004 astra elegance twinport.
 
egr valfi problemi sanırım.ona bi baksınlar
 
biraz devirli kullan aracı bı kac gun sabret duzelebılır
 
eğerki arıza kodu P0300 varsa ayrıca carbon clean yapılıp sorun düzelmediyse silindir kapağı açılması gerekiyor ve sibop gayd ları bronz malzeme ile değişmesi geerkiyor
 
biraz devirli kullan aracı bı kac gun sabret duzelebılır
5000 devirden altında vites değiştirmiyorum,ama sorun hala devam ediyor. tam 1500 devirin üstünde yapıyor bu olayı ayrıca serviste hata kodu olarak p0300 ve p0301 yazıyordu. egr yi de değiştireyim mi sulu egr ymiş.60000 km deki arabada kurum olur mu?
 
5000 devirden altında vites değiştirmiyorum,ama sorun hala devam ediyor. tam 1500 devirin üstünde yapıyor bu olayı ayrıca serviste hata kodu olarak p0300 ve p0301 yazıyordu. egr yi de değiştireyim mi sulu egr ymiş.60000 km deki arabada kurum olur mu?

egr'dendir bence.egr elektronik bi valf.hep aynı devirde yaptıgına göre sorunun elektronik oldugu belli bence.sen servise egr'den olabilir mi de ona bi baksınlar.büyük ihtimal öle cıkacaktır.60000kmde kurum olabilir.alınan kötü benzinden ve düşük devirde kullanımda oluşuo genelde kurum.
 
Ayrıca arabayı belli bir süre kullanıp sonra yeniden çalıştırınca gaza basana kadar devir saati bir yükselip bir düşüyor. Bu konuyla ilgili forumdaki tüm msjları okudum, benim arızanın sebebi (tansu ustanın dediği gibi) silindir kapağındaki kurum yada egr gibi. 20-30 km çok yüksek devirlerde kullansam kurum düzelir mi ki?
 
(p0300 arıza acılmı 3. silindirde teklem saplandı birden fazla silindir de tekleme saplandı p0301)silind,ir kapağın sökülecek kurum temizliği yapılacak sbop gayları değişecek malesef:(
 
valla burda ustalar varken bize laf düşmez ama tekleme konusunu benim arabada yapıyordu serviste bişi çıkmadı başka bi ustaya götürdüm (arızam araba ara sıra tekleme yapıyor yüksek devirde arabayı boşa aldığım zaman stop ediyor yada devir saati 500'e kadar düşüyordu) benzini nerden alıyorsun dedi bende söledim değiştir dedi benzin aldığın yeri değiştirdim 2 gün sonra düzeldi bu konuyla bi alakası varmı bilmiyorum ama banada yardımcı olursanız sewinirim :D
 
(p0300 arıza acılmı 3. silindirde teklem saplandı birden fazla silindir de tekleme saplandı p0301)silind,ir kapağın sökülecek kurum temizliği yapılacak sbop gayları değişecek malesef:(

Ben şimdi bu aracı 20-30 km kadar çok yüksek devirlerde zorlasam sorunum azalmaz mı? heryere gittim kimse bişey diyemiyor.bu kurum sadece 1500-1600 devir arasında mı tekleme yaptırır?
 
Geri
Üst