- Katılım
- 9 Tem 2011
- Mesajlar
- 9,791
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 37
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
öyle olmadığı görüşündeyim ki benzer araçların aynı hızla çarpmış halini gördümtolgahan06 link' Alıntı:önden çarpma anında bana yetersiz gibi geldi hatta bende şöyle bi kanı var astra g araçlar astra j ve gtc den daha kemikli daha sağlam.
öyle olmadığı görüşündeyim ki benzer araçların aynı hızla çarpmış halini gördümHaKaN link' Alıntı:[quote author=tolgahan06 link=topic=3407.msg76613#msg76613 date=1324740497]
önden çarpma anında bana yetersiz gibi geldi hatta bende şöyle bi kanı var astra g araçlar astra j ve gtc den daha kemikli daha sağlam.
+1xylent link' Alıntı:Aslında bu testlerde hangi aracın önünün daha az veya çok dağıldığına, hangi aracın daha fazla hasar aldığına bakılmaz. Testlerin odak noktası sürücü ve yolcuların güvenliğidir. Bu yüzden de önemli olan, çarpmanın oluşturduğu kuvvetin aracın gövdesi tarafından doğru ve yeterli bir biçimde emilip sürücü ve yolculara gelecek etkiyi en aza indirmektir. Bu kuvvetin emilmesinin yolu ise aracın önünün bir tampon görevi görüp ezilerek aracın tam durma süresini uzatmasıdır (eylemsizlik kuralı gereği).
Kesinlikle bükülmeyen, parçalanmayan bir metalden aracı imal ettiğimizi varsayalım. Bu durumda araç herhangi bir çarpmada en ufak bir hasar bile almayacak; ama tam da bu sebepten dolayı çarpma kuvvetini olduğu gibi kabindeki yolculara iletecektir ki bu çok daha tehlikeli bir durumdur.
xylent link' Alıntı:Aslında bu testlerde hangi aracın önünün daha az veya çok dağıldığına, hangi aracın daha fazla hasar aldığına bakılmaz. Testlerin odak noktası sürücü ve yolcuların güvenliğidir. Bu yüzden de önemli olan, çarpmanın oluşturduğu kuvvetin aracın gövdesi tarafından doğru ve yeterli bir biçimde emilip sürücü ve yolculara gelecek etkiyi en aza indirmektir. Bu kuvvetin emilmesinin yolu ise aracın önünün bir tampon görevi görüp ezilerek aracın tam durma süresini uzatmasıdır (eylemsizlik kuralı gereği).
Kesinlikle bükülmeyen, parçalanmayan bir metalden aracı imal ettiğimizi varsayalım. Bu durumda araç herhangi bir çarpmada en ufak bir hasar bile almayacak; ama tam da bu sebepten dolayı çarpma kuvvetini olduğu gibi kabindeki yolculara iletecektir ki bu çok daha tehlikeli bir durumdur.
i-tec link' Alıntı:[quote author=xylent link=topic=3407.msg76726#msg76726 date=1324749120]
Aslında bu testlerde hangi aracın önünün daha az veya çok dağıldığına, hangi aracın daha fazla hasar aldığına bakılmaz. Testlerin odak noktası sürücü ve yolcuların güvenliğidir. Bu yüzden de önemli olan, çarpmanın oluşturduğu kuvvetin aracın gövdesi tarafından doğru ve yeterli bir biçimde emilip sürücü ve yolculara gelecek etkiyi en aza indirmektir. Bu kuvvetin emilmesinin yolu ise aracın önünün bir tampon görevi görüp ezilerek aracın tam durma süresini uzatmasıdır (eylemsizlik kuralı gereği).
Kesinlikle bükülmeyen, parçalanmayan bir metalden aracı imal ettiğimizi varsayalım. Bu durumda araç herhangi bir çarpmada en ufak bir hasar bile almayacak; ama tam da bu sebepten dolayı çarpma kuvvetini olduğu gibi kabindeki yolculara iletecektir ki bu çok daha tehlikeli bir durumdur.