Astra J GTC - Euro NCAP Çarpışma ve ESP testleri

T

tolgahan06

Bilgi Girilmemiş
Ynt: Astra J GTC - Euro NCAP Çarpışma ve ESP testleri

önden çarpma anında bana yetersiz gibi geldi hatta bende şöyle bi kanı var astra g araçlar astra j ve gtc den daha kemikli daha sağlam.
 

Bye_Bye

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Tem 2014
Mesajlar
10,152
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: Astra J GTC - Euro NCAP Çarpışma ve ESP testleri

tolgahan06 link' Alıntı:
önden çarpma anında bana yetersiz gibi geldi hatta bende şöyle bi kanı var astra g araçlar astra j ve gtc den daha kemikli daha sağlam.
öyle olmadığı görüşündeyim ki benzer araçların aynı hızla çarpmış halini gördüm
yani astra j astra h astra h nin önü daha fazla dağılmıştı, astra j deki çelik barlar
çok daha yararlı ve ön panelin içe göçmesini önlemede daha başarılı
gtc de aynı şekilde olduğunu düşünüyorum
 
T

tolgahan06

Bilgi Girilmemiş
Ynt: Astra J GTC - Euro NCAP Çarpışma ve ESP testleri

HaKaN link' Alıntı:
[quote author=tolgahan06 link=topic=3407.msg76613#msg76613 date=1324740497]
önden çarpma anında bana yetersiz gibi geldi hatta bende şöyle bi kanı var astra g araçlar astra j ve gtc den daha kemikli daha sağlam.
öyle olmadığı görüşündeyim ki benzer araçların aynı hızla çarpmış halini gördüm
yani astra j astra h astra h nin önü daha fazla dağılmıştı, astra j deki çelik barlar
çok daha yararlı ve ön panelin içe göçmesini önlemede daha başarılı
gtc de aynı şekilde olduğunu düşünüyorum
[/quote]

ssaygı duyarım sayın hocam.yalnız astra h gerçekten dayanıksız bence.ama astra g bence astra j den daha kemikli saygılar :)
 

xylent

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
860
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Ynt: Astra J GTC - Euro NCAP Çarpışma ve ESP testleri

Aslında bu testlerde hangi aracın önünün daha az veya çok dağıldığına, hangi aracın daha fazla hasar aldığına bakılmaz. Testlerin odak noktası sürücü ve yolcuların güvenliğidir. Bu yüzden de önemli olan, çarpmanın oluşturduğu kuvvetin aracın gövdesi tarafından doğru ve yeterli bir biçimde emilip sürücü ve yolculara gelecek etkiyi en aza indirmektir. Bu kuvvetin emilmesinin yolu ise aracın önünün bir tampon görevi görüp ezilerek aracın tam durma süresini uzatmasıdır (eylemsizlik kuralı gereği).

Kesinlikle bükülmeyen, parçalanmayan bir metalden aracı imal ettiğimizi varsayalım. Bu durumda araç herhangi bir çarpmada en ufak bir hasar bile almayacak; ama tam da bu sebepten dolayı çarpma kuvvetini olduğu gibi kabindeki yolculara iletecektir ki bu çok daha tehlikeli bir durumdur.
 

dinojasie

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
1,852
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: Astra J GTC - Euro NCAP Çarpışma ve ESP testleri

xylent link' Alıntı:
Aslında bu testlerde hangi aracın önünün daha az veya çok dağıldığına, hangi aracın daha fazla hasar aldığına bakılmaz. Testlerin odak noktası sürücü ve yolcuların güvenliğidir. Bu yüzden de önemli olan, çarpmanın oluşturduğu kuvvetin aracın gövdesi tarafından doğru ve yeterli bir biçimde emilip sürücü ve yolculara gelecek etkiyi en aza indirmektir. Bu kuvvetin emilmesinin yolu ise aracın önünün bir tampon görevi görüp ezilerek aracın tam durma süresini uzatmasıdır (eylemsizlik kuralı gereği).

Kesinlikle bükülmeyen, parçalanmayan bir metalden aracı imal ettiğimizi varsayalım. Bu durumda araç herhangi bir çarpmada en ufak bir hasar bile almayacak; ama tam da bu sebepten dolayı çarpma kuvvetini olduğu gibi kabindeki yolculara iletecektir ki bu çok daha tehlikeli bir durumdur.
+1
biz türk insanına göre mal canın yongasıdır zihniyetinde düşündügümüz için camurluk , kaput hesabı yapıyoruz :D
 

dinojasie

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
1,852
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: Astra J GTC - Euro NCAP Çarpışma ve ESP testleri

yalnız ne güzel yanıp sönüyor gündüz farları çarpışma testinde
 

irmscher1907

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
246
Tepki puanı
4
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Ynt: Astra J GTC - Euro NCAP Çarpışma ve ESP testleri

xylent link' Alıntı:
Aslında bu testlerde hangi aracın önünün daha az veya çok dağıldığına, hangi aracın daha fazla hasar aldığına bakılmaz. Testlerin odak noktası sürücü ve yolcuların güvenliğidir. Bu yüzden de önemli olan, çarpmanın oluşturduğu kuvvetin aracın gövdesi tarafından doğru ve yeterli bir biçimde emilip sürücü ve yolculara gelecek etkiyi en aza indirmektir. Bu kuvvetin emilmesinin yolu ise aracın önünün bir tampon görevi görüp ezilerek aracın tam durma süresini uzatmasıdır (eylemsizlik kuralı gereği).

Kesinlikle bükülmeyen, parçalanmayan bir metalden aracı imal ettiğimizi varsayalım. Bu durumda araç herhangi bir çarpmada en ufak bir hasar bile almayacak; ama tam da bu sebepten dolayı çarpma kuvvetini olduğu gibi kabindeki yolculara iletecektir ki bu çok daha tehlikeli bir durumdur.

+1
astra g, astra h veya vectranın emin olun saç kalınlığı daha fazladır astra j den belki kaportanız daha az hasar alır, kaportacı üzerinde daha rahat çalışır ama yolcu güvenliği için kaportanın darbeyi emmmesi daha ön planda gelir..doğru açıklama yapılmış

yanlız şunu anlayamıoyorum astra j de kaporta saç kalınlığı incelmesine rağmen astra h dan 100 150 kg daha ağır herhalde şase, .çelik barlar vs iyileştirmeye gidildi..
 

araba

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
326
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Ynt: Astra J GTC - Euro NCAP Çarpışma ve ESP testleri

ESC(P)'yi birkez daha taktir ettim.
 

astraowner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
3,338
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ynt: Astra J GTC - Euro NCAP Çarpışma ve ESP testleri

i-tec link' Alıntı:
[quote author=xylent link=topic=3407.msg76726#msg76726 date=1324749120]
Aslında bu testlerde hangi aracın önünün daha az veya çok dağıldığına, hangi aracın daha fazla hasar aldığına bakılmaz. Testlerin odak noktası sürücü ve yolcuların güvenliğidir. Bu yüzden de önemli olan, çarpmanın oluşturduğu kuvvetin aracın gövdesi tarafından doğru ve yeterli bir biçimde emilip sürücü ve yolculara gelecek etkiyi en aza indirmektir. Bu kuvvetin emilmesinin yolu ise aracın önünün bir tampon görevi görüp ezilerek aracın tam durma süresini uzatmasıdır (eylemsizlik kuralı gereği).

Kesinlikle bükülmeyen, parçalanmayan bir metalden aracı imal ettiğimizi varsayalım. Bu durumda araç herhangi bir çarpmada en ufak bir hasar bile almayacak; ama tam da bu sebepten dolayı çarpma kuvvetini olduğu gibi kabindeki yolculara iletecektir ki bu çok daha tehlikeli bir durumdur.

+1
astra g, astra h veya vectranın emin olun saç kalınlığı daha fazladır astra j den belki kaportanız daha az hasar alır, kaportacı üzerinde daha rahat çalışır ama yolcu güvenliği için kaportanın darbeyi emmmesi daha ön planda gelir..doğru açıklama yapılmış

yanlız şunu anlayamıoyorum astra j de kaporta saç kalınlığı incelmesine rağmen astra h dan 100 150 kg daha ağır herhalde şase, .çelik barlar vs iyileştirmeye gidildi..
[/quote]
fazla sayıda çelik barlarla güçlendirilmiş araç 2 tamponun içinde de var ve gövde de çelik barlar oldukça bol kullanılmış güvenliği biraz ön planda tutmuşlar ki bu da güzel birşey
 
Üst