Astra j 1.3 cdti

ismail4850

Kayıtlı Kullanıcı
48-Muğla
Katılım
8 Nis 2020
Mesajlar
33
Tepkime puanı
1
Puanları
8
Bu gun astra j 1.3 dizel aracimin 1 gün felan bekledi yanina gidip çalıştirdigim da yedek su deposu bakiyim dedim baktigimda boşdu hiç su yoktu acaba sorun nedir araba hiç hararet yapmadi beyaz duman felan yok egzozda neden olabilir bilen biri varmi ?
 
Hortumları kontrol et.
İçeriye halıya bak ıslak mı.
Radyatöre bak korozyon veya kabartı var mı.
Yağ çubuğunu çek yağın rengi ve kıvamı farklı mı.
Tekrar yedek su kabına su koy ve ne kadar eksilmiş gör sonra bekle gözle eksilme görüyor musun görmüyorsan çalıştır gez termostat açsın sonra yine kontrol et.

Ne desek boş en kötü ihtimal üst kapak veya bloktan sorun yaşarsın.
En iyi ihtimal bir yerde delik var oradan boşaltıyordur.
 
  • Beğen
Tepkiler: cagatay16
Bu gun astra j 1.3 dizel aracimin 1 gün felan bekledi yanina gidip çalıştirdigim da yedek su deposu bakiyim dedim baktigimda boşdu hiç su yoktu acaba sorun nedir araba hiç hararet yapmadi beyaz duman felan yok egzozda neden olabilir bilen biri varmi ?
Kacak vardir bir yerde suyu koyup takip edin
 
Teşekkuler cevaplariniz için benim hararet hep oyunuyor arabayi sıkıştırinca 90 da sabit kaliyor ama normal devirli kulladigimda 80 oluyor 70 e duşuyor 60 oluyor arabayi rahatlatdıkça bayir yukari çikarsam geri 90 a geliyor bu normal mi sizce
 
Teşekkuler cevaplariniz için benim hararet hep oyunuyor arabayi sıkıştırinca 90 da sabit kaliyor ama normal devirli kulladigimda 80 oluyor 70 e duşuyor 60 oluyor arabayi rahatlatdıkça bayir yukari çikarsam geri 90 a geliyor bu normal mi sizce
Kesinlikle normal değil, olması gereken ilk çalıştırma sonrasında yükselerek 90 derecede sabit durmasıdır. Muhtemelen termostat problemi yaşıyorsunuz.
 
Kesinlikle normal değil, olması gereken ilk çalıştırma sonrasında yükselerek 90 derecede sabit durmasıdır. Muhtemelen termostat problemi yaşıyorsunuz.
Böyle olsada komple bitmez yahu..Kesin kaçak var...
 
Termostat gövdesinde çatlakta olabilir abi, iyi kontrol etmek lazım.
 
Sorunu halen çözemedim suyu tam yerine koyuyorum biraz geziyorum 90 a geliyor bi bakiyorum 2 pakmak eksiltmiş sonra ertesi gün bakıyorum su geri yükselmiş saçma şeyler yaşıyorum
 
Ben şöyle ďüşünüyorüm motor hortumla genleşme kabima hava basıyor bu kabda hava şıkışıyor suyuda tahliye edip su eksiltiyor araba ısınınca gaza baştıkça basınç oluşuyor sabahta basınç duşunce motor sogunca su geri yükseliyor
 
Park ettiğiniz yerin altına bence bir karton parçası koyun uçmayacak şekilde yerleştirin. 1 gün dursun ve bakın damlama izi var mı ? Buharlaşmış olabilir belki sıcak sebebi ile. ama izi kalacaktır. İlk çözüm böyle olmalı. Daha da emin olabilmek için bence aracı lifte kaldırıp su izi ya da su yolu var mı ya bakmak lazım ki bence öyle bir şey yok. Bana sorarsanız sizin sorununuz termostat ile alakalı. Bi termostatı söktürüp test yaptırın derim. Su seviyesinde ki oynama da kesinlikle genleşme ile alakalı. Ayrıca 1 gün için kontrol etmeyin. Bence 200 - 250 km kullanın öyle bakın. Üst kapaktan sızdırıyor olsa zaten fark edersiniz.
 
Geri
Üst