• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Astra h landİrenzo enjektÖr ariza

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan okan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

okan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ağu 2013
Mesajlar
63
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İyi günler arkadaşlar lpg de giderken arıza ışığı yanıyordu enjektörler bozulmuş 4 tanesine hava filtresiyle beraber 700 lira dediler bende internette http://www.lpgyedekparca.com/landirenzo-uyumlu-enjektor-takimi-urun775.html
bunu buldum sizce alınır mı kullanan arkadaşlar var mı?
 
arkadaşlar kimse yardımcı olmadı bende deneyerek öğrenmek istedim herkesin basına gelebilir diye yorumumu yazmak istedim

ürünü aldım ve denedim orjinaline göre yokuşta performansı düşük... orjinali(700 lira) (bu ürün 4 enjektör ve filtre ile 300 lira) ama yakıt olarak bence güzel şehir içi 26-28 krş arası yakıtı var arıza ışığınıda yakmadı çevre yolunda saatte 200 km hıza ulaşana kadar bastım ve enjektörler o hızlara kadar gayet güzel çalıştı(deneme amaçlı hız yaptım). ürünün yanında filtre hediye geliyor 4 enjektör ve filtreyi 10 lira ya taktırdım bana 310 liraya mal oldu. servisinde sadece filtre 50 lira:) şuan zaten yarı parasını çıkarttı bile... bence sıkıntı yaşayan olursa orjinalinden se bunu alıp deneye bilir... 1 yıl da garanti veriyorlar...
 
bence en güzelini yapmıssınz ben bilgim olmadığı için birşey yazmadım. Yokusta yada düzde performansı olmasın az yaksında sıkıntı olmaz :)

ayrıca burda deneyiminizi paylaştığınız içinde teşekkürler :)
 
evet hocam az yaksın ve arıza ışığını yakmasın yeter:)

önemli değil çünkü bu landirenzonun enjektör arızası çok sık rastlanıyor milleti korkutuyorlar servislerde en azından araştıran kişi cevabını alabilsin:)
 
landirenzonun herşeyi sıkıntı servisleri düzgün değil ilgi yok başından savmaları muhteşem,yağ kutusuna yağ koyup ateşlemeyi kontrol ettir der 10 kere gidip gelirsin felan.bknz yeşil yıldız
 
belki çekişi ayarla düzeltebilirler. sonuçta enjektör değişmiş tekrar ayar faydalı olur...
 
merhaba astra h aracınızda enjektör arızası yaşadığınızı ve netten bulduğunuz enjektörü kulllandığınızı yazmışsınız. aynı araç ve aynı arıza bendede mevcut ve bende aynı enjektörden almayı düşünüyorum. enjektör yokuşta verim düşüklüğü yaşıyor yazmışsınız bu durum düzeldimi ve çekişte veya başka bir durumda şikayetiniz varmı bilgi vermenizi rica ederim
 
Tabi elimden geldigince yorumumu yazayim benzinde rolantideyken 0.7 0.8 litre yakiyor bu enjektorlerle tam 1.0 yakiyor aslinda bu iyi oluyor arac dururken hic titreme yapmiyor yakit tuketiminden memnunum acikcasi kullandikca duzeliyor gibi 1 hafta daha kullanip tekrar ayar yaptircam buna ragmen lpg de 10 litre yakiyor yokusa devirli girince skinti olmuyor cevre yolunda yine zorlayinca 200 e kadar ciktim gaz yememezlik yaomadi ben kisaca memnunum sizede oneririm zaten kendi parasini cok kisa surede cikartacak
 
hızlı bildirim için çok teşekkürler iyi günlerde kullanmanız dileğiyle
 
belki çekişi ayarla düzeltebilirler. sonuçta enjektör değişmiş tekrar ayar faydalı olur...

Olabilir yarın tekrardan ayarına baktırmaya gideceğim yakıtından çok memnunum.. lpg de 10 litre yakıyor. 10*2.65 ortalama 26-28 krş arası yakıyor
 
Geri
Üst