- Katılım
- 30 Ocak 2012
- Mesajlar
- 298
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Otomatik ve yarıotomatik tek ve çift kavramalı şanzumanların hiç biri birbirinin aynı mantığında değil ki.
Easytronic ile karsılastırılacak olanlar Toyota'nın mmt si, Fiat ın dualogic i, mitsubishinin amt si, hondanın i shit i dir
Toyota mmt haric hepsini kullandım ve 2007 sonrası güncellemeli easytronic bence kararlılık olarak en iyisi sonra mitsubishinin amt si gelir ve benzinli motorda bile amt ler 6 ileridir
ayrıca amt ünlü getrag yapımıdır ve sorunsuz denilebilir bence tek eksiği birden ikiye sürekli yüksek devirde gecmesidir.
Şimdi karşılastırmaları tam otomatik veya çift kavramalılarla yapmak çok büyük haksızlık olur
Şanzumanın calışma mantığına alıştıktan sonra problem çıkacağını sanmıyorum
Salim sürüşde zaten problem yok performanslı kullanırkende bi zahmet Manuel kullanıverin yada tam otomatiklere bakının
Easytronic ile karsılastırılacak olanlar Toyota'nın mmt si, Fiat ın dualogic i, mitsubishinin amt si, hondanın i shit i dir
Toyota mmt haric hepsini kullandım ve 2007 sonrası güncellemeli easytronic bence kararlılık olarak en iyisi sonra mitsubishinin amt si gelir ve benzinli motorda bile amt ler 6 ileridir
ayrıca amt ünlü getrag yapımıdır ve sorunsuz denilebilir bence tek eksiği birden ikiye sürekli yüksek devirde gecmesidir.
Şimdi karşılastırmaları tam otomatik veya çift kavramalılarla yapmak çok büyük haksızlık olur
Şanzumanın calışma mantığına alıştıktan sonra problem çıkacağını sanmıyorum
Salim sürüşde zaten problem yok performanslı kullanırkende bi zahmet Manuel kullanıverin yada tam otomatiklere bakının