Astra h Burç Lastikleri

demir-korkmaz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,091
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar intternette gezinirken rastladım,Astra h ların kronik rahatsızlıklarından biri olan aracın arkatarafından kasislerden geçerken gelen gırç-gırç seslerinin çözümü ama ben zaten bu uygulamanın benzerini kendi arabamda bugüne kadar yılda bir sefer sanayide lifte alınarak ve arka burç lastiklerini söktürerek yağlanmasıyla kurtuluyordum.

Aracı öncelikle arka tekeri yükseltmek için kaldırıma çıkarmışlar

Bu sayede biraz olsun yükselterek rahat çalışma alanı kazanmışlar

Arka Salıncak burç lastikleri (bizim gıcırtı yapan eleman)burda gözüküyor

Burda silikonlu bir malzeme kullanıyor,ben bunun yerine WD40 kullanmayı düşünüyorum.

Yazılar Rusça olduğu için anlamadığımdan yorumlar bana ait,idare edin arkadaşlar

Aracın Liftte alınıp burç lastiklerinin sökülüp gresle yağlanması kadar etkili bir çözüm olacağını sanmıyorum ama buda pratik bir yöntem,el freninide çekmek lazım mutlaka...
 
G

Gökhan_55

Bilgi Girilmemiş
Paylaşım için teşekkürler ses gelirse icabına bu yolla bakarız artık..
 

demir-korkmaz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,091
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
benden ses geliyor siz bu WD40 kullandınızmı nedir son durum tşk.:cool:
Henüz WD40 kullanmadım ama zaten yukarıdada söylediğim gibi burç lastiklerini sanayide söktürüp temizletip gresletiyordum.Bu yöntemi birdahaki ses geldiğinde deneyecem.

UYGULAMA ALANLARI
WD-40 formülünde bulunan metale karşı yüksek çekim özelliği sayesind, yüzeyleri nemli koşullar altında bile tamamen kaplar. Püskürtülerek, fırçalı uygulamalarda veya daldırma yönteminde dahi metal yüzey ile nem arasına girerek koruyucu bir tabaka oluşturur. Bu özelliği ile WD-40, nemle alakalı kısa devreleri hemen ortadan kaldırdığından, elektrik kontağının söz konusu olduğu durumlarda çok kullanışlıdır.
WD-40 metal çekim özelliği ile paslı ve aşınmış yüzeylere nüfuz ederek, metal, tel, halatlardaki pası çıkarır, sıkışmış somunlar, bağlantılar, kontrol mekanizmaları ve diğer metal parçalardaki aşınmayı ortadan kaldırarak, parçaların serbest bir biçimde çalışmasını sağlar.
WD-40 metal yüzeylere tamamen yayılarak migroskopik gözenekleri dahi kaplar. Oluşan bu tabaka ve WD-40''ın nem atıcı formülü sayesinde metal yüzey üzerinde neme ve diğer pas oluşturucu maddelere karşı koruma sağlar. Metal düzenli bir şekilde kullanılıyorsa, koruma devam edecektir.
WD-40 formülü hiçbir aşındırıcı madde içermeksizin çok kalın tabakalı gres yağı ve kiri, etiket ve yapıştırıcı madde kalıntılarını yüzeyden tamamen temizler. Ayrıcı oluşturduğu film tabaka ile çürüme ve paslanmaya karşı korur.
WD-40 yüksek çekim özelliği sayesinde içeriğinde bulunan yağlayıcı maddelerin tüm yüzeye yayılarak hareketli parçalara mükemmel bir şekilde tutunmasını sağlar. WD-40 silikon veya toz ve kir toplayıcı herhangi bir katkı maddesi içermediğinden yüzeyde kir tabakası oluşturmaz.
440GR.
 

kustooo

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
1,380
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
astra g lerde deki gıcırtı da aynı yerden aynı parçadan mı geliyo? yoksa sistem farklı mı?
 

FTH

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Ocak 2008
Mesajlar
448
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Sağolasın paylaşım için. İlerde lazım olabilir.
 
Üst