Astra H Bitmeyen Çile

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan guner50
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
elektronik olduğunu sanıyorum bende. eğer kalkışta titremede yapıyorsa bobin arızası olabilir. gerçi öyle olsa cihaza bağlandığında kontrolde çıkması gerekirdi diye düşünüyorum. baktırmadıysan baktır derim 250 tl bu arada bobin denen meret. kendimden biliyorum :)
ateşleme bobini değişti.Tekleme değilde çekişden düşüyor.Yine de ben değiştirmiştim saten
 
Aracınız turbo motorlumu?
Eğer öyleyse turbo hortumunu değiştirin patlak olabilir bizim connect vardı turbo hortumlarından biri patladı otobanda anca 115 km hıza çıkabildi değiştirdik başladı gene 130-150-170 :D
Bizim araçlarda turbo yok olsaydı direk ona baktırırdım saten
 
Arkadaşlar sorunumu kayseride bi özel servis şimdilik çözdü galiba boğaz kelebeğinden sürekli olarak carbon clean denen ilacı döktü aynı zamanda gaz verdi . Yaklaşık bir şişeyi boşalttı sibiplardaki kurumu almış olmalıki araba çekiş düzeldi 3. vitesde zor çıktığım rampayı 5. vitesde çıkıyorum.gaz yemesi düzeldi boğulma bitti ancak üst kapak sökülüp kurum temizliği yapsam daha mı güzel olurdu acaba.Kayseri yetkili servis ise debriyaj balatasının bittiğini 1300 tl e değişeceğini söyledi iyiki yanılıpda tamam dememişim.
 
sorun aynen devam

Arkadaşlar sorun aynen devam ediyor kafayı yiyicem artık düzelmedi düzelmiyor.Kurum ise şayet sorun üst kapak sökülerek temizletmekmi daha sağlıklı yoksa sorun başka bişeydenmi. Boğaz kelebeğine yapılan ilaçla temizleme 3 gün aracı düzeltti gibi sonra tekrarladı üst kapağı söktürecem heralde . Peki yine geçmesse başka akla ne gelirki.
 
Hocam aracın durduk yerde 3 günde kolay kolay kurum bağlamaz.Sen baskı balatanın yeni olduğundan emin misin kardeşim?Arba yüksek devirlere çıkarken nasıl bir performans gösteriyor?2. vitesini bi dene eğer arabanın devri yükseliyor fakat hızlanmayı hissetmiyorsan balata bitiktir.

bi de şu ihtimal var trigerinin sente ayarı kaçıksa hiçbişekilde performans alamassın?

Bu iki ihtimal üzerinde düşünmeliyiz bence
 
Trıgeri kontrol ettitdim sorun yok devir yükselince araba gidiyor ondada sorun yok baskı balata olsa kalkışda yapar diye biliyorum Benim sorun rampada araç kesiliyor 2. 3. viteslere düşüyorum 120 130 la girdiğim rampaya. Ayrıca düzde ve yokuş aşağı sorun yok kısa mesafeli sehir içinde anlayamassınız bile ateşleme sistemi komple değişti. Kurum yeni bi olay değil sorun nerdeyse 5 aydır var ama dahada arttı .Valla arabadan soğudum.bilsem hiç opel alırmıydım.Farlar açıkken korna çalmaz Farlarım dıştan iyice solmuş Tam gaz giderken vitesi boşa atınca yağ lambası yanar.Cd başka arabada çalar benim arabada çalmaz.Kilometre dijital yazısı silik yazar İlk çalıtırmada zor çalışır, lpg ye geçer tekrar benzine atar.Daha neler neler eski aracım kartalı nasıl aramam. Bu arada baktırmadığım ne servis ne tamirci kaldı.Yıllık izindeyim ve 5 ayrı şehir gezdim çözüm bulan yok.İznim tamircilerde bitiyor.şimdide Samsundayım.Bujıler ,ateşleme bobini benzin pompası, benzin filtresi ,yağ, hava filtresi,radyatör soğutma suyu sensörü,değişti. Bogaz kelebeğine dıştan ilaç dökerek temizlendi .Hava debimetresi temizlendi.sadece üst kapak sökülüp kurum temizliği yapılmadı.Başkada ve lazımsa yapmaya hazırım yeterki sorun bulunsun

İlgilenen tüm arakadaşlara sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
 
tamamen şanssızlık bence sizinki aynı model aracın beyını ıle bi denesinler beyin sorunu olabılır...
 
geçmiş olsun..öncelikle emme manifolduna enjektörlerin oraya komple su dökün..tekleme vs olucakmı bakın..hava alıyor olabilir..silindirlere giren zamansız hava cekiş düşüklüğü ve tekleme yapar..bide son olarak beyin kalıyo beyinden yapabilir beyni değiştirip deneyin derim..
 
katalizor

Arkadaşlar dün samsun vezirköprü de sıradan bi tamirciye aracı bıraktım .Usta 20 yaşında bir çocuktu . Aracın yakıtı yakıp çıkış yapamadığını ve katalizore bakıp sorunu çözeceğini söyledi.Katalizör tıkalı çıktı ve komple içini boşalttı araç rahat nefes almaya başladı Çekiş problemi ortadan kalktı. Araç 60.70 le çıkamadığı rampayı şimdi 100.120 le çıkıyor biraz sesi değişti sanki performans hava filtresi takmış gibi. Yani yetkili servislerin aklına bile gelmediği çoğu ustanın çözemediğini normal bütün araçlara bakan hatta daha çok eski araçlara bakan genç bi usta çözdü masraf sadece 70 lira inşallah ilerde aynısını yapmaz.
Burdan tüm forumdaşlara ve ilgilenen arkadaşlara selam.başınıza gelirse katalizor konvektötüne bi baktırın derim.
 
çok geçmiş olsun.iyiki bu sorun için yetkili servise gitmemişsiniz.özel servisler nedense her zaman bana daha mantıklı çözümler üretiyor gibi geliyor.
 
Geri
Üst