Astra H 2012 fazla yakım HK.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan armanhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

armanhan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Mar 2020
Mesajlar
22
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Arkadaşlar son zamanlarda 100km/6.5 yakan araba bir müddet sonra 7.4'lere çıkmaya başladı.
Gittiğim yollar hep aynı.
Sorun bujilerde desem, ilk çalıştırdığında tekleme yok, geç marş alma vs yok. normal seyrinde.
Turbo'da sorun yok gibi.. devreye giriyor vaktinde.
Sol arka amortisör patlak.. kasislerden geçerken dolu olduğunda ses çıkartıyor. Arabayı tek kullanırken sorun yaşamıyorum. (Yakın zamanda zaten değişecek.) Bundan kaynaklı farklılık olabilir mi?
Arabayı ilk çalıştırdığında birçok zaman birkaç dakika ısınmasını bekliyorum. Bugün direk çalıştırdığım gibi gaza bastığımda sanki performansında düşüklük var gibi.
/rot balans yeni yapıldı.
İlk çalıştığında anlık tüketimler 1.7 civarlarından başlıyor.
Motor sıcakken durduğum yerde ortalaması 0.4-0.5lt bir sorun yok bunda da.
Ortalama 1-2 günde bir araba kullanılıyor sürekli.
Bunların sebebi ne olabilir sizce?
 
Arkadaşlar son zamanlarda 100km/6.5 yakan araba bir müddet sonra 7.4'lere çıkmaya başladı.
Gittiğim yollar hep aynı.
Sorun bujilerde desem, ilk çalıştırdığında tekleme yok, geç marş alma vs yok. normal seyrinde.
Turbo'da sorun yok gibi.. devreye giriyor vaktinde.
Sol arka amortisör patlak.. kasislerden geçerken dolu olduğunda ses çıkartıyor. Arabayı tek kullanırken sorun yaşamıyorum. (Yakın zamanda zaten değişecek.) Bundan kaynaklı farklılık olabilir mi?
Arabayı ilk çalıştırdığında birçok zaman birkaç dakika ısınmasını bekliyorum. Bugün direk çalıştırdığım gibi gaza bastığımda sanki performansında düşüklük var gibi.
/rot balans yeni yapıldı.
İlk çalıştığında anlık tüketimler 1.7 civarlarından başlıyor.
Motor sıcakken durduğum yerde ortalaması 0.4-0.5lt bir sorun yok bunda da.
Ortalama 1-2 günde bir araba kullanılıyor sürekli.
Bunların sebebi ne olabilir sizce?
Egr manifold temizlet dene
 
en az 20 km boyunca 4000 devirde bağırtarak tercihen 3 veya 4 viteste aracınızı sürerseniz motor ısınmak suretiyle biriken kurumları egzoz dan atar. araç rahatlar. ama önceki mesajda yazılan bölümlerin temizlenmesi elbette daha sağlıklı sonuç verir. benim önerim az maliyetle yapılabilecek bir yöntem.
 
  • Beğen
Tepkiler: armanhan
Geri
Üst