• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Astra GTC Üye Araç Bilgileri...

markopasa86

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
3,076
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
֜ye Adı: markopasa86
Araç: GTC 1.6 T 180 hp
Model : 2012
şanzuman Türü: Manuel
Renk: Olimpik Beyaz
Donanımlar : Sport Paket  & Cyclone Navi
Jant: 19 INC
Km: 265
Ortalama Tüketim : 11.1 lt/100 km

Ek Bilgiler: Aracın ara hızlanmaları çok iyi, henüz motoru fazla zorlamamanında etkisinden dolayı ortalama tüketim beklediğimden düşük. Bir sıkıntım aracın vitesi ( özellikle 1 den 2 ) çok sert geçiyor.

Araçta görülen problemler : şuana kadar bir problemle karşılaşmadım, umarım böyle gider :)
 
Ynt: Astra GTC Üye Araç Bilgileri...

hayırlı olsun Sercan Bey...
 
Ynt: Astra GTC Üye Araç Bilgileri...

omergokbulak link' Alıntı:
hayırlı olsun Sercan Bey...
Teşekkürler Ömer Bey...
 
Ynt: Astra GTC Üye Araç Bilgileri...

Bilgileri 06.02.2012 13:50 itibariyle güncelliyorum...

֜ye Adı: markopasa86
Araç: GTC 1.6 T 180 hp
Model : 2012
şanzuman Türü: Manuel
Renk: Olimpik Beyaz
Donanımlar : Sport Paket &  Cyclone Navi
Jant: 19 INC
Km: 756
Ortalama Tüketim : 10.5 lt/100 km

Vites geçişleri ya benim alışmamdan yada kullanımdan dolayı hissedilebilir ölçüde yavaşladı, nitekim 1 den 2 ye halen sesli biçimde geçiyor. Tüketimin her geçen gün biraz daha azalması sevindirici :)
 
Ynt: Astra GTC Üye Araç Bilgileri...

2. vitese geçmesi yumuşayacağını sanmıyorum özellikle soğukken yarım debriyaj yapıyormuş gibi garç diye geçiyor
 
Ynt: Astra GTC Üye Araç Bilgileri...

astraowner link' Alıntı:
2. vitese geçmesi yumuşayacağını sanmıyorum özellikle soğukken yarım debriyaj yapıyormuş gibi garç diye geçiyor
Evet çok sert geçiyor ama alıştım, sorun çıkarmadıkça çok sıkıntı olmaz .
 
Ynt: Astra GTC Üye Araç Bilgileri...

problem edilecek birşey değil zaten sabahları yapıyor genelde sıcakken böyle bir problem yok bazen çok yumuşakta geçiyor moduna bağlı yani :)
 
Ynt: Astra GTC Üye Araç Bilgileri...

Güncel...

֜ye Adı: markopasa86
Araç: GTC 1.6 T 180 hp
Model : 2012
şanzuman Türü: Manuel
Renk: Olimpik Beyaz
Donanımlar : Sport Paket &  Cyclone Navi
Jant: 19 INC
Km: 5450
Ortalama Tüketim : 10.3 lt/100 km

Aracın vites geçişleri biraz daha yumuşadı gibi, yada ben alıştığım için öyle geliyor. Bunun dışında herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
 
Ynt: Astra GTC Üye Araç Bilgileri...

Ortalama tüketim 10 litreye kadar düştü...

 
Ynt: Astra GTC Üye Araç Bilgileri...

Sercan benden aylar sonra aldi 8000 km yaklasmisin
 
Geri
Üst