astra gtc turbo jant secimi

onlarada bakmaya calısıyorum vakit buldkca lugano 18 cok iyi oluyor taktk baktık fakat malesef cok sert ve yakıt fırlıyor taban ebadı yüzünden :(
 
TABAN EBATI YÜKSEK DERKEN ÖLÇÜLER NEDİR? BENİM GTC Turbosuz ALTINDA audi jantı war ebatlarıda 225-40-18 teker boyutu 205-55-16 ile aynı desek yeridirr
onlarada bakmaya calısıyorum vakit buldkca lugano 18 cok iyi oluyor taktk baktık fakat malesef cok sert ve yakıt fırlıyor taban ebadı yüzünden :(
 
suan aracın üstünde 55 16 205 ebatları orjinal jantı michellin pilot sport 3 lastik var yakıtından cok memnunum 225 ebata cıkınca sarfiyatta artıs gözlendigini söylediler ne kadar dogru bilmem yakıt konusunda hassasım ondan düsündüm
 
Audi grubunun jantları 5*112 dir. Oynar başlıklı bijon dedikler bir uygulama ve biraz da torna yardımıyla Astra lara uydurulabiliyor. sorunsuz kullanan çok ama yine de riskli, çok az bir fark olsa da jantın ağırlık merkezi değişiyor. İleride bijon bile kırma riski var. En küçük risk ise sürekli balans ayarı istemesi.

Insignia nın jantları ise kesinlikle olmaz çünkü ölçüleri 5*120. Ha benzer modelleri 5*110 bulabilirsin o ayrı.

Benim sana tavsiyem kesinlikle 5*110 bakman. Sonuçta aracın turbo ise yüksek hızlarda vs riske girmeye gerek yok.

17'' alırsan görsel olarak kendini belli etmez, bu durumda da vereceğin paraya yazık olur. En iyi ölçü bence 18''.

Sarfiyat ve perf düşüklüğü taban alanından çok aslında jantın ağırlığı ile ilgili. İster orjinal GM al ister Replica jantların maalesef ağır olacaktır. Hafiflik orjinal Kosei, OZ, BBS gib markalara bakman gerekr ki bunlar da oldukça tuzludur.

Ben GTC Turbo da 18'' 5*110 ölçülerinde BBS Motorsport kullanıyorum. Bu modele de bir bak derim. Şu linkte görebilirsin

http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=89248
 
Güzel paylasım tesekkür ederim yüksek hızda kullanılan bi araba otoban kullandıgım icin bos yolda 230 220nin altına inmedigim zamanlar oluyor özellikle cesmeye giderken:D bbs cok güzel olmus degerlendiricem..
 
Geri
Üst