teşekkürler,triger v kayışı,baskı balata 10 bin km önce değişti zaten. 2 ay önce fren balatalarını değiştirdim.
bujiler sağlammış sıkıntı görmedik.
polen filtresi değişti,yağ filtersi değiştirmişiz yağ değişiminde aklımdan çıkmış.
hava filtresine gelince arkadaşlar sanırım 160 binlik değilde 60 binlik bi filtre varmış üzerinde
değiştirilmiş orjinal ile değiştiğinden ben fabrikasyon sanıyorum.
dediğim gibi çok fazla arabasıyla ilgilenen,uğraşan birisi değilim.
araba yürüyorsa bitmiştir benim için.
165 bindir ne motora,ne başka biryere anahtar vurulmadı,son 2 yıldır her günde 20,25 km yol yapan bir araçtan bahsediyoruz.
siz hep 10 bin kmlerde bir bakım yaptırın,doğrusu odur belkide.
ben aracı bir yerden biryere ulaştıran bir makine olarak gördüğüm için çok fazla önemsemiyorum.
---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 16:02 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 15:57 ----------
vallaha barabaya bir noktadan bir noktaya ulaşım makinesi olarak baktığım için şansımıza mi bilemiyorum her aracımızı 10,15 yıl sorunsuz kullanıyoruz.
baskı balatasını 150 binde,fren balatasını 160 binde,triger vb kayışlarını 160 binli kmlerde orjinalden değiştiğini düşünürsek belkide doğru olandır.
filtre konusuna gelince cidden filtrenin varlığından bile haberdardım ben,100 bin kmde değişmiş bi seferlik o kadar başka bişey olmamış herhalde.
Şu anda bir sıkıntısı yok aracın ama ironik yaklaşımınız güzel
---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 16:04 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 16:02 ----------
daha anahtar değmeden atmak savurganlık gibime geliyor,bozulursa araba değiştirilir