- Katılım
- 1 Ara 2009
- Mesajlar
- 44
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Astra g lerdeki kronik hava sirkülasyon mekanizması arızası vardı aracımda. Forumda çeşitli çözümleri mevcut ancak ben bilgilendirme amacı ile elektrikçinin nasıl yaptığını anlatmak istiyorum.
Benim aracımda havalandırma klepesinde bir kırık falan yoktu, motoru arızalı imiş. Oto elektrikçisi çalışma şekline çok şaşırdı motorun. Çünkü düğmeye basınca motor dönüyor kapağı kapatıyor ama motora gelen elektrik kesilmiyor (astralarda niye böyle yapıldığına anlam verilemeyen bir durum). Bu şekilde yaparsak yine arızalanır dedi. O yüzden daha zayıf bir motor taktı ve düğmeden motora gelen kablolara merkezi kilit sistemi beyni taktı. Tabi beyni olduğu gibi takmadı bazı değişiklikler yaptı öyle taktı. Ne yaptı derseniz o kadar anlamıyorum ama sonuçta havalandırma düğmesi gayet güzel çalışıyor ve düğmeye basınca elektriği 2-3 saniye verip kesiyor.
Şu an gayet güzel çalışıyor, inşallah bir daha arızalanmaz. Aynı dertten muzdarip olanlar varsa çözüm için böyle bir alternatifte var.
Benim aracımda havalandırma klepesinde bir kırık falan yoktu, motoru arızalı imiş. Oto elektrikçisi çalışma şekline çok şaşırdı motorun. Çünkü düğmeye basınca motor dönüyor kapağı kapatıyor ama motora gelen elektrik kesilmiyor (astralarda niye böyle yapıldığına anlam verilemeyen bir durum). Bu şekilde yaparsak yine arızalanır dedi. O yüzden daha zayıf bir motor taktı ve düğmeden motora gelen kablolara merkezi kilit sistemi beyni taktı. Tabi beyni olduğu gibi takmadı bazı değişiklikler yaptı öyle taktı. Ne yaptı derseniz o kadar anlamıyorum ama sonuçta havalandırma düğmesi gayet güzel çalışıyor ve düğmeye basınca elektriği 2-3 saniye verip kesiyor.
Şu an gayet güzel çalışıyor, inşallah bir daha arızalanmaz. Aynı dertten muzdarip olanlar varsa çözüm için böyle bir alternatifte var.