Astra g diseksiyon sertleşmesi acil yardim

hayaletyasin

Kayıtlı Kullanıcı
60-Tokat
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
46
Tepkime puanı
0
Puanları
6
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar selam

Astra g 2001 aracimin direksiyonu ara-sira sertlesiyo çok zor donuyo nerdeyse donmuyo diyebilirim bi iki dk sert oluyo geri düzeliyo bi müddet sonra yine sertlesebiliyo bide boşa aldığım da yapiyo yanılmıyorsam ama tehlikeli ani bi dönüş yapacak olsam sıkıntı lütfen yardımcı olun değerli bilgilerinizden faydalandirin beni
 
direksiyon pompasına bir baktır. yağ eksiltmesi veya eskimesi olabilir..basit bir arıza..ayrıca keskin virajlarda bile sıkıntı olmaz mekanik olarak çalışır direksiyon. eğer direksiyonu tam kırp tekeri yasladığında ufak cızırtı bir ses mevcutsa yağ bitmiş demektir zaten..
 
Cevabınız için teşekkür ederim yağını kontrol ettirdim bi ara yağı var ama eskimiş dedi usta eski yağdan da olabilir mi neden olabilir acaba
 
Direksiyon hidrolik pompanız elektrikli degil mi? Yada elektronik kontrol. Eğer öyleyse akü degerlerinizi ölçtürürün.
 
akü zayıfsa yapar arasıra abs ışığı yanıyor mu
 
Akü kontrol edildi 14.1 çıktı değeri ama opel özel servis sarj dinamosunun kollektörü arızalıdır dedi yanlış hatırlamiyosam ama bazen yapiyo direksiyon sürekli sert değil arazali olsa hep sert olmaz mi yukarda direksiyon yağı eskiyse yapar dedi arkadaş oda mantıklı geldi bana çünkü usta yağı var ama eski demişti sorun tam olarak nerde sizce
 
akü zayıfsa yapar arasıra abs ışığı yanıyor mu

Yok abs ışığı yanmiyo Akü zayıf değil 300 km yok yaptım sarj olmuştur heralde
 
Yok abs ışığı yanmiyo Akü zayıf değil 300 km yok yaptım sarj olmuştur heralde
Akü araç calismazken kaç volt u gosteriyor? 14.1 araciniz çalışırken ölçülen degerdir. Sarjınız normal olupta akünüz bitmis olabilir. Sonraki ihtimaller pompa ayar hidrolik sıvı değişimi vb
 
Evet araç çalışırken ölçtük 14.1 çıktı durdugunda olcmedik onu olctureyim kaç olması gerekiyo değerin.direksiyon yağı eskiyse yapar mi böyle bisey bu kesin mi çünkü yağ eskimiş simsiyah dedi usta
 
Evet araç çalışırken ölçtük 14.1 çıktı durdugunda olcmedik onu olctureyim kaç olması gerekiyo değerin.direksiyon yağı eskiyse yapar mi böyle bisey bu kesin mi çünkü yağ eskimiş simsiyah dedi usta
Araç çalışmazken 12.4-12.7 volt olmalı 12.7 durumu çok iyi demektir. Onu baz alın. 12.4 altı şarj gerektirir 12 altı yeni akü gerektirir. 14.1 aracınız sarj ediyor sarjda sıkıntı yok ama direksiyon sertlestigi zamanda da bu 14.1 degeri alınıyor mu?akünüz bitikse bu sorunlar gene de oluşabiliyor. Bunlarda sorun yoksa hidrolik sıvı değişimi pompa tamiri v.s. onlara bakılır. Birsey daha aracınız kaç km de. Akü geçmişi hakkında bilginiz var mı? Akü işini netleştirmeden pompa işine sakın girmeyin. Önce birkaç elektrik ustasından teyit alın. Sarj aküde sorun yok ise iyi bir usta bulun bırakın arızayı bulsun onay almadan da sizden habersiz yapmasın. Bu usta ilk etapta opel ustası olursa yararınıza olabilir. Bulunduğunuz ilde sadece direksiyon pompası,kutusu tamir v.s. tamir eden yerler var ise onlardan da teşhis için bilgi alabilirsiniz. Bizide bilgilendirirseniz sevinirim.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst