Biliyorum "yine mi yapamadın" diyenler olacak. İşim bir türlü akmadı. Gittim bir opcom aldım programlamayı kendim yapayım dedim ama yine başaramadım.
Fotograflarda anlatıldıgı ve yazıldıgı gibi her şeyi yaptım. Başarılı bir şeklde pramlandı yazısını bile gördüm. Ama seyir halinde devreye girdiğini göremedim.
Kol üzerindeki I,R, O tuşlarına bastıgımda opcomun arayüznde görebiliyorum. Fren müşürünün hareketini de görebiliyorum. Velakin Debriyaja basınca o clutch switch kutusundakidaki değer oynamıyor. Sorun burda mı , başka yerde mi? Siz değerli üstadlarımın fikirlerini almak istiyorum.