Astra G Bosch Buji Sıkıntı Yaparmı

volkaninan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Şub 2008
Mesajlar
82
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Aracıma 1 hafta önce Bosch Çift tırnak buji taktım 4 tane. Üstünde GM buji vardı. Sanki araçta hafif bir çekiş kaybı var gibi geliyor bana. Bosch buji olupta sıkıntı yaşayan oldumu? Benimkide bununla alakalı olabilirmi?

Yardım ederseniz sevinirim.
 
Son düzenleme:
boshc ırdum bujı bende taktım sorun yok cıft tırnaklı ama ben takmadan önce enjeksıyon ve emme manıfoldu bogaz temızlettım çekış guzel ;)
 
boshc ırdum bujı bende taktım sorun yok cıft tırnaklı ama ben takmadan önce enjeksıyon ve emme manıfoldu bogaz temızlettım çekış guzel ;)


Benimde aracıma Eko66 yakıt tasarruf cihazı takıldı. Ondan önce carbon clean, egr valfi ve boğaz kelebeği temizliği yaptırmıştım. (Yaklaşık 20-25 gün önce) Cihazdan sonra çekiş biraz farklı olmuştu. Yani daha da artmıştı. Daha sonra bujiler değiştirdim. Sanki eskisine göre biraz düştü gibi geldi bana. Sonra yağ, yağ filtresi, benzin filtresi ve hava filtresini değiştirdim. Şimdi hala biraz daha düşük gibi ama psikolojikte olabilir. Üstünden çıkardığım bujiler çok eski değil (10000 km yapmamıştır). Sırf cihazı (Eko66) takanlar bunları değiştir sonra performansı gör dedi diye değiştirdim. Dediğim gibi belki bana öyle geliyordur. Sıkıntı yaşayan varmı diye merak ettim. Opelparcacı.com'u aradım. Bosch ta hiç sıkıntı yaşamadıklarını söyledilr. Bilmiyorum ne yapacağımı.
 
Son düzenleme:
Dünyada bir numara Bosch bujileridir... bujlerden degildir sorun,dedigin gibi psikolojik olabilir...bizlerde bir takinti vardir orjinal parca olsun diye... unutmayin orjinal parca dediginiz de yan sanayidir,opel bunlari polonyada veya ispanyada üretir. ama kalite standartlari vardir..boscha gelince yani.... onlarin standartlari herseyden üstündür unutmayin bu islere dünyada ilk isim verenve üreten yillarin tecrübesi bosch dur.
 
Dünyada bir numara Bosch bujileridir... bujlerden degildir sorun,dedigin gibi psikolojik olabilir...bizlerde bir takinti vardir orjinal parca olsun diye... unutmayin orjinal parca dediginiz de yan sanayidir,opel bunlari polonyada veya ispanyada üretir. ama kalite standartlari vardir..boscha gelince yani.... onlarin standartlari herseyden üstündür unutmayin bu islere dünyada ilk isim verenve üreten yillarin tecrübesi bosch dur.

Evet arkadaşım opelparcacı.com da aynı şeyleri söyledi hemen hemen. Teşekkür ederim paylaşım için. Sanırım bi sıkıntı yok olanda psikolojik. Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler. Yinede aksini söylemek isteyen varsa bekliyorum.

Teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Astra g aracım için ustam bujilerden dolayı çekiş düşmesi olmayacağını ve testler sonucunda aracımın çekişinde bir sorun olmadığını söyledi.Fakat konunun üzerine gittim aracımı Damla Otogaz Lovato servisine götürdüm.Servisteki genç arkadaş önce güzel bir gaz ayarından sonra bujileri söktü ve tırnak sentil ayarını 0,60 şeklinde yaptı.Arkadaş ÇİFT TIRNAK bujiyi kesinlikle önermiyor lpg de sorun çıkartıyormuş.Tekrar test sürüşüne çıktığımızda gördüm ki çekiş sadece gazda değil benzinde de inanılmaz arttı.Bujiler lpg için tek tırnak sentil ayarı 0,60 olacak.
 
Yani lpg için tek tırnak buji mi öneriyorlar?? benimde değişim zamanı geldide. ona göre alayım. su anda problem yok ama performans artacaksa tek tırnak yapalım
 
Kim diyor tek tirnak buji takin iyi olur yok performans artar falan filan... Diye..! Buradaki bilgilerinize dayanarak gidip 40 lira verip aldik orjinal gm marka tek tirnak bujileri.. Ilk taktik hersey gayet guzel bir sorun yok.. Sifir mal sonucta...

Aradan 2-3 gun geçti.. Bujiler yavas yavas kurum bağlayinca motor sapitmaya başladi geç çalişma problemleri.. Tekleme problemleri.. ..!! şimdi döndüm tek rar orjinal çift tirnak bujilere herşey gayet güzel. Olagan dişi bir problemde yok.!1 siz siz olun sakin boyle şeylere inanmayin bunlar birer kandirmaca..! Deneyipte tecrübe sahibi biri olarak ders çikarin arkadaşlar..!
 
bende bosch buji taktırdım tek tırnak herhangibir sorun yok
 
Kim diyor tek tirnak buji takin iyi olur yok performans artar falan filan... Diye..! Buradaki bilgilerinize dayanarak gidip 40 lira verip aldik orjinal gm marka tek tirnak bujileri.. Ilk taktik hersey gayet guzel bir sorun yok.. Sifir mal sonucta...

Aradan 2-3 gun geçti.. Bujiler yavas yavas kurum bağlayinca motor sapitmaya başladi geç çalişma problemleri.. Tekleme problemleri.. ..!! şimdi döndüm tek rar orjinal çift tirnak bujilere herşey gayet güzel. Olagan dişi bir problemde yok.!1 siz siz olun sakin boyle şeylere inanmayin bunlar birer kandirmaca..! Deneyipte tecrübe sahibi biri olarak ders çikarin arkadaşlar..!

Ben diyorum tek tırnak iyi diye Hoca..

10 gündür takılı hala bir sorun yok. ayrica ekstra performans var.. 500 km kadar yol yaptim. birazida uzun yol. hiç sorun çikmadı..
Sizin aracınız bakımsızdır.. bogaz kelebegi ve egr temizlenmiş olsaydı tekleme vs yapmazdı..

ayrica tırnak aralıgını ayarlamamışsınız belliki..

hepsini geçelim. neden kandıralım biz insanları. ne çıkarımız var. GMye mi çalişiyoruz biz..
Ayrıca herkes kendinden sorumludur.. burasi bilimsel bir site degil. herkes yorumda bulunuyor. sizde once ustanıza danışın o zaman. Ben burdaki bilgileri ustalarla teyit ediyorum öyle gerçekleştiriyorum..
 
Geri
Üst