Aşırı yakıt!!!

NuRo

Kayıtlı Kullanıcı
38-Kayseri
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
966
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Aracim astra g 2000 model cd otm. vites gecen haftaya kadar aracimda bi sikinti yoktu. Bigun altinda yag damlalari gorunce sanayiye gittim ve komple triger devir daim egzantrik ve krank keceleri degistirdik. Hazir sokulmuskken bogaz kelebegini de sokturup disarida temizlettim. Gaz ayarini vs yaptirdim ancak bu islemlerden sonra aracin yakiti asiri artti s.ici 10-10.5 yakan araba 13-14 lt yakmaya basladi. Cekisinde gidisinde en ufak bir problem yok. Arac rolantide 0.5-0.6 lt yakiyo gorunuyor ekranda bugun dikkat ettim normalde cut-off a gectigi hafif egimki yollarda veya ayagimi gazdan cektigim zamanlarda simdi cut-off a gecmiyor. Aracin yakitinin artmasi + cut-off a gecmemesi kelebek bogazi temizligiyle ilgili olabilirmi sizce?
tech 2 ile enjektör darbelerine baktık usta cok iyi dedi. 2ms gosteriyodu darbeleri. biz yinede bujileri değiştirdik. üzerinde çift tırnak gm buji cıktı lpgli araca bunlar olmaz dendi ve bosch tek tırnak taktık. ben buji ile sorunun çözülecegini sanmıyorum zira aracım 10 lt yakarkende üzerinde çift tırnak bujiler vardı. benim aklıma boğaz kelebeğinden baska birsey gelmiyor. bügün actım üzerindeen baktım tertemiz. ustaya sordugumda içindeki deliğide temizledik tıkalı değil diyor. kelebek bozuldu desem rolantide herhangi bi dalgalanmada yok işin içinden çıkamadım valla.
 

Emre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
7,448
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
39
www.chiptuningtr.com
1. Triger yapılırken sente 1 tık kaçmış olabilir. Açıp kontrol ettirin.
2. Gaz ayarını başka yerde çok yaktığını belirteren ayarlatın tekrar.
3. Kelebekte hava alma, açılıp kapanmasında bir hata olsa, araçta vuruntu, devir dalgalanması hissedilir olur kanımca. Genede borularını kontrol ettirin, doğru mu.
 

NuRo

Kayıtlı Kullanıcı
38-Kayseri
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
966
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
1. Triger yapılırken sente 1 tık kaçmış olabilir. Açıp kontrol ettirin.
2. Gaz ayarını başka yerde çok yaktığını belirteren ayarlatın tekrar.
3. Kelebekte hava alma, açılıp kapanmasında bir hata olsa, araçta vuruntu, devir dalgalanması hissedilir olur kanımca. Genede borularını kontrol ettirin, doğru mu.

Hocam aracta cekiste fln bi problem yok hic. Devirde zerre kadar dalgalanma yoktu. Dun lpgciye goturdum ayari cok acik dedi kalibrasyon ve ayar yapti bu seferde devirde dalgalanmalar basladi. Cok yaktigi zamanda anlik yakit 0,6 lt iken simdi ayar yapildi 1lt su anda. Hicbisey anlamadim bu isten. Yeni ayarla yakit olcemedim daha ama bugun bi kelebegi acip bakicam bayram sonuda baska bi yerde ayar ve triger kontrolu yaptiracam sanirum.
 
Üst