astra g 60 bin bakımını yaptırdım

Arkadaşlar yetkili servis fiyatlarını yazsam dudağınız uçuklar. Geçen cumartesi ücretsiz check up için gittim adamlar bana 1925 tl parça artı 500-600 tl işçilik dediler. tabi üstünden % 25 indirim yapılacak artı 50 tl po dan yakıt. :) Bakın size kağıtta yazılan bir kaç fiyat:
anahtar pili : 6.62 tl --dışarda 2tl
karter muhafaza : 100 tl --dışarda montaj dahil 50 tl
buji çift tırnak : 36.36 tl --dışarda 20 tl
5w30 1lt x4 : 89.72 tl--bunu neden yazmış ben anlamadım hem 10w40 kullanıyoz biz bide 1lt likten 4 tane yazmış :))))) araba 90 000km de bu masrafları duyunca nerdese dicektim siz bu arabayı yapın satın burda abicim :)

Arkadaşım güle güle kullan arabanı allah kaza bela vermesin bakım fiyatların bence çok normal bana söyleneni duyduktan sonra :D
 
arkadaşlar yorumlarınız ve paylaştığınız düşünceler için teşekkür ederim.bir kaç ayrıntıyı yazayım.
triger seti ve devirdaim pompası gm idi kutuların üzerinde gm logo ve hologramı vardı.
benzin filtresi ve yag filtresi bosch markalıydı.
polen ve hava filtresi de piyasada daha önce ismini duydugum ve kullandığım markalardı.
motor yağı gm logoluydu ve yag 5 lt idi. artan 1 lt yi aldım.
parçaların yan sanayi olduğunu yada muadil ürün olduğunu düşünmüyorum.kastamonu da servis-usta seçeneğiniz büyük şehirlerdeki kadar çok değil onun farkıda vardır mutlaka.
 
Son düzenleme:
arkadaşlar orjinal gm parçaları sadece serviste mi bulunur. yoksa dışarıda da temin edebilirmiyim.
benim araç astra twinport bunun orjinal bujsi hangisidir. kitapçıkta bulamadım. bujileri serviste değişmek istemiyorum çok pahalı oluyor.
bu araçlarda kayış yerine zincir olduğunu biliyordum ve onun için özellikle twinport tercih ettim. nedir bu kayış zincir meselesi açıklayan olursa sevinirim.
 
gm hologramını yapmak ve kutuya koymak hiçte zor değil
 
arkadaşlar orjinal gm parçaları sadece serviste mi bulunur. yoksa dışarıda da temin edebilirmiyim.
benim araç astra twinport bunun orjinal bujsi hangisidir. kitapçıkta bulamadım. bujileri serviste değişmek istemiyorum çok pahalı oluyor.
bu araçlarda kayış yerine zincir olduğunu biliyordum ve onun için özellikle twinport tercih ettim. nedir bu kayış zincir meselesi açıklayan olursa sevinirim.

dışarıda da bulunuyor tabi. özel servisler nerden alıyor zannediyorsunuz. toptancılar direk dışarıdan ithal edip ilk elden özel servislere satıyorlar ve haliyle az el değiştirdiği için biraz daha hesaplı oluyor...
trigerde zinciri hiç beğenmiyorum ben. kayışa göre daha uzun ömürlü oluyor. ama arızasıda kayışa göre daha pis oluyor. örnek: kayış olan triger koparsa veya yerinden çıkarsa en fazla araba gitmez kalır. ama zincir triger yerinden çıkarsa veya koparsa tüm dişlilere dolanıp motoru kitleyebilir. motora büyük hasarlar açabilir. motor gücü kayış dolansa bile bi nebze koparabilir ama zinciri koparamaz ve kitlenir kalır. valla pistonlara sübaplara kadar zarar verir.
 
Özel servisteki Orj. GM. parçaların fiyatının ucuz olmasın nedeni, Toptancıdan ilk el olarak alması gösteriliyor. O zaman yetkili servis parçaları ilk elden almıyormu. :)
 
Arkadaşlar ben de aracımın 60000 bakımını yaptıracağım. Ankaradayım yetkili servise mi gideyim yoksa önerebileceğiniz özel bir servis var mı? Tavsiyelerinizi bekliyorum..
 
Geri
Üst