1997 Astra 1.6 16v manuel aracım var. Arada 7 bolu 10 amper sigorta atıyor akü lambası yanıyor. Sigorta atınca hararet ve benzin göstergesi çalışmıyor. Kime baktırdıusam bulamadı. Başına gelen var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.