Astra F Kullanıcıları Buraya

iceboy

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
2,397
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
önder güle güle kullan filtreyi...bu arada aksarayda bi yer buldum ben 275 e angel;)
 

buraqh

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
3,938
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Önder hayırlı olsun, ben sürekli binecek olsam neler yaptıracamda gönlüm başka arabada :D
 

astra bor

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
154
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
Ani fırlatma tüpü: duydunuz mu. İşte benim 97 model gls de var o. Bu gün öğrendim. Şok oldum. arabaya üstelik 1,5 senedir biniyorum. Kısaca anlatayım. Ön koltukların yanında plastik döşemenin içinde (yerde yatay konumda) bir basınçla sıkıştırılmış tüp var. Allah korusun sert bir çarpma da ,ki bu da darbenin baya kötü olması durumunda. tüp patlıyarak koltuğu 15- 20 cm kadar geriye itiyor ve emniyet kemeri 5 cm kadar içeri girerek seni sıkıyor. yani seni sabitleyip ön darbeden korumaya çalışıyor. 97 model bir opelde bu varsa gerisini düşünemiyom. Bunu bulandan Allah razı olsun. Merak eden arkadaşlar dediğim yerdeki plastik döşemeyi söküp(2 vida) bakabilir.Ayrıca emniyet kemeri takılı olmazsa bu sistem çalışmıyor ve sert bir darbede de airbagler açılmıyormuş .Haberiniz olsun.
 

halilakel

Kayıtlı Kullanıcı
33-Mersin
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
2,145
Tepki puanı
3
Puanları
38
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Ani fırlatma tüpü: duydunuz mu. İşte benim 97 model gls de var o. Bu gün öğrendim. Şok oldum. arabaya üstelik 1,5 senedir biniyorum. Kısaca anlatayım. Ön koltukların yanında plastik döşemenin içinde (yerde yatay konumda) bir basınçla sıkıştırılmış tüp var. Allah korusun sert bir çarpma da ,ki bu da darbenin baya kötü olması durumunda. tüp patlıyarak koltuğu 15- 20 cm kadar geriye itiyor ve emniyet kemeri 5 cm kadar içeri girerek seni sıkıyor. yani seni sabitleyip ön darbeden korumaya çalışıyor. 97 model bir opelde bu varsa gerisini düşünemiyom. Bunu bulandan Allah razı olsun. Merak eden arkadaşlar dediğim yerdeki plastik döşemeyi söküp(2 vida) bakabilir.Ayrıca emniyet kemeri takılı olmazsa bu sistem çalışmıyor ve sert bir darbede de airbagler açılmıyormuş .Haberiniz olsun.

benim aracımda da var bu sistem; 93 vectramda da vardı......
 

astra bor

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
154
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar arabaya bi türlü kılıf renginde ve markasında karar veremedim. araba beyaz ön göğüslük açık kahverengi, kapı içleri gri üzeri kırmızı kesik çizgili . nasıl bir renk almalıyım. marka hangisini önerirsiniz. şöyle en az 3 sene gidecek bir kılıf istiyorum. bu arda arkalar parçalı olmalı
 

Volkan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
366
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
www.raksotek.com
Bugün arabaya bindim, kontağı çevirdim çalışmadı... Bir kaç kere daha denedim olmadı...

Sanki çok anlıyormuşum gibi kaputu açtım baktım ama gözle görünür bir şey yok... Servisi aradım yarın birini göndeririz dediler...

Babam bir tamirci bulmaya gitti... Ben önce bujilerden şüphelendim fakat kontağı çevirirken göstergedeki ışıkların tamamen gitmesinden akünün bitik olması daha ağır bastı... Babama telefon ettim "ya bujilerden ya da aküden..." dedim... Babam tamirciyi bulup yanında akü ölçüm aletiyle getirdi... Baktık akü bomboş... Eskisini verip yeni akü aldık... EAS marka 60 amper akü... Önceki akü 45 amperdi... Tamirciye "amper farkından bir şey olur mu?" diye sordum "olmaz" dedi... Tamirci geri gitti akünün garanti belgesini falan hazırladı geri geldi aküyü taktı...

Yalnız kafama bazı şeyler takıldı... Arabanın saat-tarih göstergesi sıfırlandı... Bu normal dedim çünkü saat-tarih ekranı arabaya entegre ve gücünü aküden alıyor dedim... Fakat Pioneer CD çalarında ayarları sıfırlanmıştı, radyo hafızası falan hep gitmişti... Ben CD çaları kontağa bağlatmıştım... Yani kontak kapalıyken çalışmıyordu... Böyle olması normal mi?...
 

halilakel

Kayıtlı Kullanıcı
33-Mersin
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
2,145
Tepki puanı
3
Puanları
38
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Bugün arabaya bindim, kontağı çevirdim çalışmadı... Bir kaç kere daha denedim olmadı...

Sanki çok anlıyormuşum gibi kaputu açtım baktım ama gözle görünür bir şey yok... Servisi aradım yarın birini göndeririz dediler...

Babam bir tamirci bulmaya gitti... Ben önce bujilerden şüphelendim fakat kontağı çevirirken göstergedeki ışıkların tamamen gitmesinden akünün bitik olması daha ağır bastı... Babama telefon ettim "ya bujilerden ya da aküden..." dedim... Babam tamirciyi bulup yanında akü ölçüm aletiyle getirdi... Baktık akü bomboş... Eskisini verip yeni akü aldık... EAS marka 60 amper akü... Önceki akü 45 amperdi... Tamirciye "amper farkından bir şey olur mu?" diye sordum "olmaz" dedi... Tamirci geri gitti akünün garanti belgesini falan hazırladı geri geldi aküyü taktı...

Yalnız kafama bazı şeyler takıldı... Arabanın saat-tarih göstergesi sıfırlandı... Bu normal dedim çünkü saat-tarih ekranı arabaya entegre ve gücünü aküden alıyor dedim... Fakat Pioneer CD çalarında ayarları sıfırlanmıştı, radyo hafızası falan hep gitmişti... Ben CD çaları kontağa bağlatmıştım... Yani kontak kapalıyken çalışmıyordu... Böyle olması normal mi?...

akünün 60 amper olması daha iyi ; soğukta falan daha geç şarjı biter ,motor daha kolay çalışır; saaat ve tarih bilgi ekranını yanındaki iki tuşu kullanarak yeniden ayarlarsan sorun düzelir sıfırlanması normaldir; teybinde tüm ayarlarının sıfırlanması normaldir; çünkü teybe iki kablodan ayrı ayrı ceyran verilir ve bunların biri direk aküden enerji alır çünkü hafıza içindir, teybinde bütün ayarlarını bass ,tiz , istasyon ayarları v.s. yeniden yaparsan sorun kalmaz...
 
Üst