astra easytronic hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan okantpl
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

okantpl

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Şub 2016
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhabalar..
2 ay önce 2007 model dizel astra classic aldım. Aracımda yarı otomatik vites var ve vites problemi yaşıyorum. Özellikle yokuşlarda aracım vites atması gerekirken vites atmıyor ve boğuyor, bu durum her geçen gün canımı sıkmaya başladı . Aracıma bakım yaptırdığım zaman başka bir opel sahibide aynı sorunu yaşadığını dile getirdi. Kulaktan duyduğum bilgilerle sanırım yazılım güncellemesi oluyormuş gerçekten böyle birşey var mı ? varsa düzeltebilir mi?
 
Yetkili serviste yazılım sürümüne bakıp varsa yenisini yükletebilirsin. Eğer daha önce hiç güncelleme yapılmamışsa büyük ihtimal vardır
Ama yazılım harici pek çok şey buna sebep olabilir
Ama şuda varki araç o an vites yükseltmeyi uygun bulmuyor olabilir
O viteste gaz yemesi illa bir üst vitese geçeceği anlamına gelmiyor aracım 2011 dizel easy ve çoğu zaman dik rampalarda ve özellikle düşük viteslerde iken elle vites artırıyorum ve genelde bi üst viteste o anda zorlanıyor
Kısacası aslında araç uygun vitesi genel olarak zaten seçiyor
 
yazılım güncelleme yok, kalibrasyon var o da baskı balata değişmeden yapılamıyor, dışarda elletmeyin


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
yazılım güncelleme yok, kalibrasyon var o da baskı balata değişmeden yapılamıyor, dışarda elletmeyin


Sent from my iPhone using Tapatalk

O modeldeki aracta güncelleme olabilir bence
Daha önce bşyerlerde okumuştum
 
Arkadaşların ve özellikle Kayıboyu11(Ahmet Bey)' nun dediği gibi easytro araçlarımızza ön tekerlerde eğim sensörü var ve araç rampa çıkarken, inerken eğim durumuna göre vites değiştirme zamanına, durumuna gelmemiş olabilir ve dolayısıyla devir yükselmesi, aşırı motor sesi oluşabilir.

Ayrıca yazılım güncelleme yani kalibre de baskı değişmeden kimse dokunmak istemiyor çünkü daha önceleri yazıldığı üzere azalmış baskıda uyum sağlalama, yazılımın ve aracın yarıda kalması ve hareket etmemesi durumu olabiliyormuş. Bu sebeple çoğu yer, kişi kalibre yapmak istemiyor ve son ana gelince baskıyı değiştirip kalibreyi öyle yapıyor.

Bu sebeple eğimli yerlerde ya yavaş gidip araca ayak uydurmalısınız ya da manuel vites değiştirerek kontrolü kendiniz almalısınız.Ayrıca kalkışta titreme, vites değişiminde vuruntu yoksa baskı iyidir ve kurcalatmayın derim.
 
Ayni problem corsa d lerde de var rampa yukari gozu kesmesin hemen 1. Cikmiyorda. En iyi ayak uydurmak 3bin devirde rampayi tamamlamak. Ancak rampa cok degilse hem sehir ici bildigim yerse rampa ya gelmeden kis moduna aliyorum direkt 3 e aliyor yavas yavas gaz yiyerek hizlaniyor.
 
Geri
Üst