Astra bertone 125 hp ama???

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mertttt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

mertttt

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
217
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Arkadaşlar,2001 model astra bertone coupe 1.8/125 hp/170nm aracım var.(140.000 km)
Daha önce hiÇ maximum hız denememiştim ,araba 4 yıldır bende,kardeşim geçen sene 220km yaptığını söylemişti,lastikleri yeni değiştirdim,tem de gidiyodum,dedim bi max hız deniyim.araba 4. viteste 180 km ye yaklaşıyo(düz yol),5. vitese atıyorum.5. viteste gazı sonuna kadar basıyorum AMA ibre 180 kmye kitleniyo kalıyo sanki,1 birim dahi ilerlemiyo?

ACABA PROBLEM NEDİR?
ARACIN MOTOR GÜCÜNÜ YERE HANGİ MEKANİK AKSAMLAR AKTARIR?
HANGİLERİNİN ARIZALANMASI YADA ÖMRÜNÜN BİTMESİ DURUMUNDA BU TARZ PERFORMANS KAYIPLARI OLUŞUR?
HIZ KAYBINDA VE PERFORMANS DÜŞÜKLÜĞÜNDE ,HANGİ PARÇALARA BAKILMA ÖNCELİĞİ VARDIR?

CEVAPLAR VE BİLGİLER İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.
 
Son düzenleme:
Lastik ve jantların orijinal ebatlarında mı?
 
aracin bir de gucunu ve torkunu olcturun..(dyno da)
maslak sanayii 2.kisim , bostanci sanayii veya kadosan da..
 
lastikler orjinal ölçüde(fabrika çıkışı)

araba konusunda genel bir bilgim var ama teknik,makanik olarak bir bilgim yok..

teknik,mekanik olarak bilgi paylaşırsanız sevinirm
 
garip bence motor bakımı gelmiş olabilir egzos çıkışlarında sorun yok dimi 200 ü geçmesi gerekir kanımca
 
zaten bende onun için yazdım 220 i rahat görmesi gerekir,niye 180 i geçmiyo?motor bakımı 5000km önce yapıldı,filte,yağ vs..sorun o değil,(egzoz çıkışında problem olsa,180 km ye gelirken çok zorlanır herhalde..?

ilk baştaki mesajımda yazdığım soruların cevabını alırsam ,belki problemin çözümüne yaklaşabiliriz.

aslında oto sanayide ustalara sorduğumda, baskı-balatadan olabilir dediler?bilemedim

oto sanayide yada normalde opelle ilgilenen ,teknik ve meknanikle ilgilenen arkadaşlardan cevap bekliyorum..

(triger le ilgili olabilirmi?
baskı-balatayla ilgili olabilir mi?
enjektörün kirliliğiyle ilgili olabilirmi?
vs..vs...)
 
Son düzenleme:
aracının 130.000 km de olduğundan bahsetmişsin.
şayet aracında kurumlaşma var ise bu son sürratini etkileyecektir.
ben senin yerine olsam yarım depoya wrüth enj. temizleyici koyar ve uzun yolda yüksek devirli kullanırım.
Bu kompresyon miktarını arttıracaktır. Buda sana daha fazla güç katıcak, işe yaramaz ise carbon clean gibi bir yöntem deneyebilirsin diye düşünüyorum.

Baskı balatayla nası bağdaştırdılar anlayamadım.

Triger değişirken sente düzgün kurulamadı ise bu da çok etkiler.

Normalde aracın ne kadar yakıyor ?
Yakıt miktarından bir sonuca varabiliriz diye düşünüyorum
 
yakış normal aslında ,basmassan 300-330 kuruş-

enjektör temizliği diye bi şey varmış ,makine ile yapılıyormuş?onun hakkında ne bilginiz var?
 
ben lpg ile 180 km görmüştüm. 2 hafta önce yağ ve yağ filtresi değiştirdim. bu hafta izmire gitmiştim bi 180i zorlamak istedim ve 195 km yi gördüm. 2004 astra g 1.6. lpg ile beni tatmin etti açıkcası.

yağ ve filtre sanırım 15 km kadar etkilemiş olabilir.
 
ben lpg ile 180 km görmüştüm. 2 hafta önce yağ ve yağ filtresi değiştirdim. bu hafta izmire gitmiştim bi 180i zorlamak istedim ve 195 km yi gördüm. 2004 astra g 1.6. lpg ile beni tatmin etti açıkcası.

yağ ve filtre sanırım 15 km kadar etkilemiş olabilir.

bence yol şartlarından dolayı o sürrate çıkabilmişsindir. filitrelerin o kadar etkileyeceğine inanmıyorum. 195 iyi bir sürrat :)
 
Geri
Üst