Astra bertone 125 hp ama???

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mertttt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
yakış normal aslında ,basmassan 300-330 kuruş-

enjektör temizliği diye bi şey varmış ,makine ile yapılıyormuş?onun hakkında ne bilginiz var?

yakıt pompanı devre dışı bırakıp rolanti devrinde aracını özel bir sıvı ile çalıştırıyorlar.
içinde temelde benzin var tabi birazda kendi çaplarında temizleyici denilen solvent bazlı maddeden.
işe yaradığı söyleniyor. bazıları ise hiç yaramıyor diyor.
denemek lazım.
bu arada bu olayın ismi carbon clean ve bununlan ilgili bir başlık mevcut.
 
Arkadaşlar,2001 model astra bertone coupe 1.8/125 hp/170nm aracım var.(140.000 km)
Daha önce hiÇ maximum hız denememiştim ,araba 4 yıldır bende,kardeşim geçen sene 220km yaptığını söylemişti,lastikleri yeni değiştirdim,tem de gidiyodum,dedim bi max hız deniyim.araba 4. viteste 180 km ye yaklaşıyo(düz yol),5. vitese atıyorum.5. viteste gazı sonuna kadar basıyorum AMA ibre 180 kmye kitleniyo kalıyo sanki,1 birim dahi ilerlemiyo?

ACABA PROBLEM NEDİR?
ARACIN MOTOR GÜCÜNÜ YERE HANGİ MEKANİK AKSAMLAR AKTARIR?
HANGİLERİNİN ARIZALANMASI YADA ÖMRÜNÜN BİTMESİ DURUMUNDA BU TARZ PERFORMANS KAYIPLARI OLUŞUR?
HIZ KAYBINDA VE PERFORMANS DÜŞÜKLÜĞÜNDE ,HANGİ PARÇALARA BAKILMA ÖNCELİĞİ VARDIR?

CEVAPLAR VE BİLGİLER İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.
 
1.3 astra ile 180 görüyoruz senın uçman lazım :D
 
uzun anlatacak kadar bilmiyorum.. ara butonunu kullandim ve googlink yaptim.. tavsiye ederim.. :)
 
Son düzenleme:
son zamanlarda şanzımana işlem yapıldı mı,egzostun aracına uygun mu ,baskı balatan iyi mi ,şanzuman diyorum cunkı bır sanzumancı bana dişli oranlarındaki en ufak değişikliğin aracın son süratini 20-30 km ye kadar olumsuz yönde etkilediğini söylemişti,egzostun o kadar etkiler mi bilmiyorum ama benim araca 1600 cc lik bir aracın son susturucusunu mecbur takmıstım o bile aracı fazlasıyla kasıyor performansını düşürüyordu,baskı balatan bitmeye yüz tutmuş olabilir mi,ya da deponu benzin almak için açınca cok asırı bir basınçla karsılasıyormusun yanı kapağı açar açmaz fosss diye bir ses duyuyor musun şayet öyleyse depo havalandırman bozulmuştur depodaki aşırı basınçtan benzin pompan ve dolayısı ile enjektörlerin ve aracın gidişi etkilenebilir krank devir sensöründen olacağını sanmam benim bildiğim o sensör bozulursa aracın 4000 devrin üzerine çıkamaz bu benim yazdıklarım sadece tahmin ustalar daha detaylı yardımcı olacaktır eminim,kolay gelsin.
 
bir de oksijen sensörün bozuksa ve arada arıza lambası yakıyorsa o zaman da aracın kasılır ve son sürate çıkmakda zorlanır .
Benim başıma gelenler egzost,depo havalandırması,ve oksijen sensörü ayrı zamanlarda bu üçü yüzünden aracımın tam performansına ulaşamadığına ben ve aracı kullanan arkadaşlarım şahit olmuştuk.
 
son zamanlarda şanzımana işlem yapıldı mı,egzostun aracına uygun mu ,baskı balatan iyi mi ,şanzuman diyorum cunkı bır sanzumancı bana dişli oranlarındaki en ufak değişikliğin aracın son süratini 20-30 km ye kadar olumsuz yönde etkilediğini söylemişti,egzostun o kadar etkiler mi bilmiyorum ama benim araca 1600 cc lik bir aracın son susturucusunu mecbur takmıstım o bile aracı fazlasıyla kasıyor performansını düşürüyordu,baskı balatan bitmeye yüz tutmuş olabilir mi,ya da deponu benzin almak için açınca cok asırı bir basınçla karsılasıyormusun yanı kapağı açar açmaz fosss diye bir ses duyuyor musun şayet öyleyse depo havalandırman bozulmuştur depodaki aşırı basınçtan benzin pompan ve dolayısı ile enjektörlerin ve aracın gidişi etkilenebilir krank devir sensöründen olacağını sanmam benim bildiğim o sensör bozulursa aracın 4000 devrin üzerine çıkamaz bu benim yazdıklarım sadece tahmin ustalar daha detaylı yardımcı olacaktır eminim,kolay gelsin.

bilgilendirme teşekkürler.şanzımana işlem yapılmadı.egzos uygun.Baskı balatada sanki bitmiş gibi dedi bir arkadaşım(kullandı biraz arabayı)baskı balata o kadar etkililer miı?(baskı-balata bitmeye yüz tutmuş olabilir.Benzin alırken,benziin deposuna hiç dikkat etmedim şuana kadar,bundan sonra dikkat ediyim,o ses gelicek mi bakıyım.(TAhmin demişsin ama,şu ana kadar benim sorduduğum soruya ve benim sorunuma en yardımcı cevap oldu teşekkürler.)En baştaki mesajımdada yazdım baskı-balata olabilirmi diye(çünkü soruduğum bi oto sanayi ustası öyle demişti,bana pek mantıklı gelememişti,ama gene de ilk baştaki mesajımda yazıyım dedim.Sende baskı-balata bitmeye yakınmı demişsin,galiba bitmeye yakın.(ben baskı-balata sadece vites değişimle ilgili sanıyordum.demekki yanlış biliyomuşum.Baskı balata gerçekten bitmişse,onu değiştirince düzelir mi acaba.Yani baskı balata aracın motor gücünü yansıtmasında nasıl bir görevi var?(en azından bilgim olsun diye soruyorum)teşekkürler.
 
Geri
Üst