- Katılım
- 26 Eyl 2006
- Mesajlar
- 8,347
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 48
corsa da fark etmiştim bu sorunu, direksiyonu cevririp manevra yaparken,gaza biraz fazla basarak çözüyorum bu sorunu
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
![]()
normal bişey sorun yok bence önce konu açıp sonra işlem yapacaktınn bizler niye varız burda boşuna para harcama paran çoksa vakıfa bağış yap
gaz kelebeği boşuna temizlenmiş. akü boşuna değişmiş. zaten o olay büyük bir ihtimalle direksiyonu sonuna kadar çevirince olur. hidrolik direksiyonlarda direksiyon dönmesiyle hidrolik pompası çalışıyor yada hidroliğe yol veriyor. akış normal olduğu için. ama direksiyon sona dayanınca hidrolik sıkışıyor ve borulardaki debi artıyor. bu debi pompaya etki ediyor. pompa biraz daha basmaya başlayınca kendini zorlamış oluyor. buda motora etki ediyor. ama şayet direksiyon son noktada değlilde hafif çevirmelerde yapıyorsa bu olayı. o zaman hidrolik pomoasına ve hortumlara kısacası hidrolik tesisatına baktımanı tavsiye ederim. elektiri sorunu olması en son ihtimal. zaten olsa bile aküden kaynaklanmaz.akü olsa başka sistenlerde (elektik olarak) sorunlu çalışırdıArkadaşlar 2000 model astra'm var. Araç durmuş vaziyette iken asfalt zemide direksiyonu çevirince motor devri düşüyor ve motoru titretiyorBunun çözümü için "Direksiyon elektriklidir, aküyü değiştir, düzelir" dediler, değiştirdim, düzelmedi. Sonrasında başka bir yerde hani şu gaza basınca gaz halatı bi kapak açıyor motor kısmında. Oranın içini temizlediler, o da çözüm olmadı. Bujülerine kadar orjinalleriyle değiştirdim, o da olmadı. Hava filtreleri, direksiyon hidrolik yağı da değiştirdim, yine çözüm olmadı...
Bunun çözümünü bulabilecek bir arkadaş var mı acaba?
evt bu normal benım astra h da yapıyobu normal degilmi benim bindigim bütüm hidrolik araçlar bunu yapıyordu