- Katılım
- 29 Haz 2014
- Mesajlar
- 94
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
Merhaba arkadaşlar, aracımda yaklaşık 1 haftadır süregelen bir ses problemi var, aracı gaz vererek hareket ettirdiğim anda başlayan, triger zinciri sesine benzettiğim bir ses var, rölanti devrinde hissedilmiyor ancak gaza basıldıgı andan itibaren devreye giriyor ve ilk 10 dakika boyunca yüksek volume'de seyrediyor, motor ısındıktan sonra azalıyor, belki de tamamen kesiliyordur ancak işim ve evim arası 10 dk kadar sürdüğü için henüz uzun mesafedeki etkilerini bilemiyorum. İşime yakın olduğu için Opel Egem Yetkili servisle görüştüm, müsaitsem pazartesi günü sabahtan aracı bırakabileceğimi, problemi tesbit işinin birkaç gün alabileceğini belirttiler. Araç 5.600 km civarlarında, daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu merak ediyorum, belirsizlik can sıkıcı.
21.09.2014 Güncelleme
Geçtiğimiz hafta sonunda forumumuzda da üye olan İzmir Mercanlar opel yetkili servis'te görevli güntekin bey'e mesaj atmıştım ama henüz görmedi sanırım, aracımı salı günü işyerime yakın olması sebebiyle Opel Egem yetkili servise teslim ettim, aracı teslim alırken akşama bilgi vereceklerini söylediler ama gün içerisinde arayan olmayınca ben mesai sonuna doğru aradım, henüz arıza tesbitinin tamamlanmadığını söyleyerek ertesi gün bilgi vereceklerini söyleyip kapadılar, ertesi gün yine arayan olmayınca ben akşama doğru yine arayıp neden bilgi verilmediğini sordum, aracımın arıza tesbitinin yapıldığını sesin turbo hortumu ve onun bağlantı noktasından! geldiğini yağ kaçağı olduğunu ve gerekli parçaları temin edebilmek için bölge müdürü ile iletişim kurmaları gerektiğini söylediler, dolayısıyla araç o gün de kaldı, bir sonraki gün öğlen saatlerinde aradığımda parçanın yurt dışından geleceğini, bu bekleme süresince bana bir araç tahsis edileceğini söylediler, sizi tekrar arayacağız diyip, 2 saat sonra aradılar, ben herhangi bir araç beklerken, arayan arkadaş (aynı kişi) aracımın parça probleminin çözüldüğünü akşama aracımı teslim alabileceğimi söyledi.
Aracı teslim almaya gittiğimde bir süre bekledikten sonra servis danışmanı arkadaş buyrun aracınızı teslim edeyim diyerek beni aracın yanına götürdü, anahtarları teslim ederken problem çözüldü ama 8-9 gün sonra servise uğrayın küçük bir parça değişimi yapacağız işi garantiye almak için dedi, işim çok olduğu için üstünde durmadım, bir sorun olmaz ses problemi yok değil mi diye sordugumda hayır olmaz kesinlikle dedi. Aracı alıp çıktım, motor sıcak oldugu için ses problemi yoktu, sabah evden çıkarken aracı çalıştırdıgımda sesin karakter değiştirerek yeniden ortaya çıktıgını gördüm, Opel Egem'i arayıp aynı arkadaşla yeniden görüşerek ses probleminin devam ettiğini aktardım, bana verilen yanıt yurt dışından gelecek olan parça ile tamamen çözüme kavuşacagım oldu, ben aracı bu şekilde kullanmak istemediğimi sesin başka bir yüzeyi aşındırır nitelikte çıktıgını ve araca zarar vermekten çekindiğimi belirttim, v kayışından başka aşınabilecek bir parça olmadıgını onun da zaten değiştirileceğini söylediler. işten çıkan bir başka arkadaşım ve denk gelen yogunluk yüzünden pazar dahil tüm hafta 12 saat çalışıyorum, araçla ilgilenebilecek vakte sahip değilim, bu durum aracımı ayıplı mal statüsüne sokar mı acaba merak ediyorum, nedense problemin beni oldukça uğraştıracagı kanaatine vardırdı beni servis.
Östüne üstlük bir başka arkadaşım cumartesi günü Chevrolet Cruze marka aracını satmak için anlaştı ve alıcıların isteği ile ekspertiz için Mercanlar servise gitti (yazılı belge verilmiyor, sözlü ifade ediliyor) aracı tamponu sürtülmüş bir şekilde 2 saat sonra teslim etmiş ve biz yapmadık demişler, sonra tartışma ile pazartesi gününe görüşme randevusu vermişler! üstelik arkadaşımın boyalı oldugunu belirttiği yüzeylerdeki boyalı alanları bile farketmemiş ve alıcıya bilgi vermemişler.
Benim opel servislerine güvenim kesinlikle kalmadı, aşırı pahalı, bilgisiz ve ilgisizler. Bu konuda Hyundai/Citroen ve Fiat servislerini gerçekten mumla aradım. Aracımı satın alırken Alman sorunsuzluğu ve işçiliği gibi gerekçeleri kendime bahane ettim ama opel'i sevmeme rağmen pişmanlık duymaya başladım.
21.09.2014 Güncelleme
Geçtiğimiz hafta sonunda forumumuzda da üye olan İzmir Mercanlar opel yetkili servis'te görevli güntekin bey'e mesaj atmıştım ama henüz görmedi sanırım, aracımı salı günü işyerime yakın olması sebebiyle Opel Egem yetkili servise teslim ettim, aracı teslim alırken akşama bilgi vereceklerini söylediler ama gün içerisinde arayan olmayınca ben mesai sonuna doğru aradım, henüz arıza tesbitinin tamamlanmadığını söyleyerek ertesi gün bilgi vereceklerini söyleyip kapadılar, ertesi gün yine arayan olmayınca ben akşama doğru yine arayıp neden bilgi verilmediğini sordum, aracımın arıza tesbitinin yapıldığını sesin turbo hortumu ve onun bağlantı noktasından! geldiğini yağ kaçağı olduğunu ve gerekli parçaları temin edebilmek için bölge müdürü ile iletişim kurmaları gerektiğini söylediler, dolayısıyla araç o gün de kaldı, bir sonraki gün öğlen saatlerinde aradığımda parçanın yurt dışından geleceğini, bu bekleme süresince bana bir araç tahsis edileceğini söylediler, sizi tekrar arayacağız diyip, 2 saat sonra aradılar, ben herhangi bir araç beklerken, arayan arkadaş (aynı kişi) aracımın parça probleminin çözüldüğünü akşama aracımı teslim alabileceğimi söyledi.
Aracı teslim almaya gittiğimde bir süre bekledikten sonra servis danışmanı arkadaş buyrun aracınızı teslim edeyim diyerek beni aracın yanına götürdü, anahtarları teslim ederken problem çözüldü ama 8-9 gün sonra servise uğrayın küçük bir parça değişimi yapacağız işi garantiye almak için dedi, işim çok olduğu için üstünde durmadım, bir sorun olmaz ses problemi yok değil mi diye sordugumda hayır olmaz kesinlikle dedi. Aracı alıp çıktım, motor sıcak oldugu için ses problemi yoktu, sabah evden çıkarken aracı çalıştırdıgımda sesin karakter değiştirerek yeniden ortaya çıktıgını gördüm, Opel Egem'i arayıp aynı arkadaşla yeniden görüşerek ses probleminin devam ettiğini aktardım, bana verilen yanıt yurt dışından gelecek olan parça ile tamamen çözüme kavuşacagım oldu, ben aracı bu şekilde kullanmak istemediğimi sesin başka bir yüzeyi aşındırır nitelikte çıktıgını ve araca zarar vermekten çekindiğimi belirttim, v kayışından başka aşınabilecek bir parça olmadıgını onun da zaten değiştirileceğini söylediler. işten çıkan bir başka arkadaşım ve denk gelen yogunluk yüzünden pazar dahil tüm hafta 12 saat çalışıyorum, araçla ilgilenebilecek vakte sahip değilim, bu durum aracımı ayıplı mal statüsüne sokar mı acaba merak ediyorum, nedense problemin beni oldukça uğraştıracagı kanaatine vardırdı beni servis.
Östüne üstlük bir başka arkadaşım cumartesi günü Chevrolet Cruze marka aracını satmak için anlaştı ve alıcıların isteği ile ekspertiz için Mercanlar servise gitti (yazılı belge verilmiyor, sözlü ifade ediliyor) aracı tamponu sürtülmüş bir şekilde 2 saat sonra teslim etmiş ve biz yapmadık demişler, sonra tartışma ile pazartesi gününe görüşme randevusu vermişler! üstelik arkadaşımın boyalı oldugunu belirttiği yüzeylerdeki boyalı alanları bile farketmemiş ve alıcıya bilgi vermemişler.
Benim opel servislerine güvenim kesinlikle kalmadı, aşırı pahalı, bilgisiz ve ilgisizler. Bu konuda Hyundai/Citroen ve Fiat servislerini gerçekten mumla aradım. Aracımı satın alırken Alman sorunsuzluğu ve işçiliği gibi gerekçeleri kendime bahane ettim ama opel'i sevmeme rağmen pişmanlık duymaya başladım.