_
Aracı 107 binde aldım triger, baskı balata filan değiştirdim onları saymıyorum onlar lpg problemi değil..
600 700 e sübap yapan yer varsa hiç durmayın yaptırın, sadece 400 işçilik alıyorlar ortalama, geçen yıl 1400 e yaptırdım ama çelik değil, usta çelikler uyumsuz dedi. 10 binde bir yağ dışında ort 60 lira lpg bakım, ben bujileri de değiştiriyorum 50 de o tutuyor (gm), lpg bobin yaktı 200 tl (yine yakmayacağının garantisi yok) , şarj dinamosu 250 tl, lpg enjektör değiştirdim 200 tl( akl marka 200, orjinal zavoliye 400 çektiler ). Arada çok yakma problemi oluyor ayar çektiriyosun 20 tl, borularda sızıntı oluyor kelepçe tak çıkar 20 tl, her an masraf çıkarma potansiyeli oluyor. Ha bir de kapak açıldı motor taşlandı filan diye de en kaliteli(pahalı) yağı kullanıyorum (mobil 1 esp formula 5-30) bir daha sıkıntı çıkmasın diye...
Uzun lafın kısası lpg karlı mı? Evet. ama göründüğü kadar karlı değil, ufak tefek masraflar çıkıyor, her lpg aldığımda da 20 tl de benzin koyduruyorum
En az 30 bin km binmeden lpg kar ettirmez