astra 1.3 cdtı hakkında neler dıceksınız..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan airbus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
67000de aracım şuan.yazılım falan var ve baskı balata ömrünü tamamlamış durumda.

benim hatam yüzümden turbo yenilemek zorunda kaldım.

enjektörlerde vs. herhangi bir sıkıntı yaşamadım.en son 58000de pırıl pırıldı durumu.

1.vitesi gerçekten kötü, seri kalkınca da bir anda fırlıyor ama hemen vites atmak zorundasınız.

bir kez de turbo selenoid valfini değiştirdim.onun da parça yapısını değiştirerek problemi çözmüşler...
 
bende 2007 dizel eastronık astra var 50 bınde kesınlıkle tavsıye ederım
 
67000de aracım şuan.yazılım falan var ve baskı balata ömrünü tamamlamış durumda.

benim hatam yüzümden turbo yenilemek zorunda kaldım.

enjektörlerde vs. herhangi bir sıkıntı yaşamadım.en son 58000de pırıl pırıldı durumu.

1.vitesi gerçekten kötü, seri kalkınca da bir anda fırlıyor ama hemen vites atmak zorundasınız.

bir kez de turbo selenoid valfini değiştirdim.onun da parça yapısını değiştirerek problemi çözmüşler...

(1,3 cdti easy kullanıcısıyım)
Turbo yenilemek zorunda kaldınız, ne tarz bir hata yaptınız?

Bir de bi arkadaşım her 5000km de bir hava filtresini kendin değiştirirsen, opel de sıkıntılı olan turbo için güzel bişey yaparsın demişti. gerçeği var mıdır? Turbo da sıkıntı yaşamamak için neler yapmak gerekir?
 
merhaba..yılda 30 bin km yol yapan birisi olarak bir yılda..aynı aracın benzinlisini kullansaydım 5000 tl fazla yakıta para harcamış olacaktım...bu açıdan bana çıkardığı 1500tl masrafı masraf olarak görmüyorum ve ne kadar iş o kadar maaş felsefesi arabada da geçerlidir...çok hız yapan, çok km yapan araç daha çok masraf çıkarır ama hakkını da verir...bence çok fazla araba kullanan birisiyseniz kesinlikle ve kesinlikle dizel araç almalısınız...yoksa şehir içinde her araç iyidir ve az km yaptığınızda bişey fark etmez...

aynı mantıkla yola çıkıp astra aldım ben yılda 40 45000 kadar yol yapıyorum ve kuzenim astra h 1.3 cdti kullanıyor 2 yıldır hiç sorun çıkarmadı...
 
4 ay kadar oldu alalı. Allah'a şükür hiçbir sorun yok. daha önce dizel clio kullandım 5 yıl, ona oranla çok daha seri Astra. turbo devreye girince performans tatmin edici. tabiki masrafı benzinliye oranla fazla olacak fakat bu masrafları mazottan kazancınızla kıyasladığınızda dizelin ne kadar tasarruflu olduğunu göreceksiniz...
 
imam : nası bilirsiniz

cemaat : iyi biliriz , der...

kötü biride olsa iyi derler , iyi de olsa iyi derler.bu arabada böyle bence.1 yerden herkes beğeniyo kimi yakıtını kimi kasasını kimi içini kimi dışını...

bence 40 lira çok para o arabaya.
 
1.vitesten sonrası gerçekten sorun çıkarmıyor 1.3cdti araçta.Yakıt açısından da dost cebi fazla yakmıyor.Satarken 2.elde sorun çıkarmaz alman orta sınıf arabası sonuçta.Eğer sıfırı 35 ise düşünmenizi tavsiye ederim.
 
(1,3 cdti easy kullanıcısıyım)
Turbo yenilemek zorunda kaldınız, ne tarz bir hata yaptınız?

Bir de bi arkadaşım her 5000km de bir hava filtresini kendin değiştirirsen, opel de sıkıntılı olan turbo için güzel bişey yaparsın demişti. gerçeği var mıdır? Turbo da sıkıntı yaşamamak için neler yapmak gerekir?

10bin km'de değiştirmem gereken yağı 15binde değiştirdim.bir de yağ bakımlarını bikaç kez aksattım.en sonunda da hava filtresinden çekilen ufak bir pislik pallerden birini yamultmuştu.o yüzden turbo arıza verdi değiştirmek zorunda kaldım

bakımları zamanında yaptırın ve akşam arabayı kapatmadan önce 15-20sn biraz dinlendirin.park ederken de geçebilir tabi bu süre.uzun yoldan geldiyseniz tercihen 1dk'ya kadar uzatabilirsiniz bu süreyi...

ben filtreleri 10bin km'de değiştiriyorum.yağ değişimi ile birlikte bence ideal kullanım 10bin 12bin km.hava filtresinin halini gördükten sonra:)
 
eger ekonomı dusunuyorsan durumunda varsa 0 bıtane cdtı almanı tavsıye ederım devır ekonomı devrı performans artık cogu kısı ıcın 2. planda:)
 
evet yorumlarınızdan aracın alınabılır oldugu sonucu cıkıyor.
gercı 2.el alabılırım.
fıyatlar ucmuss yınede aramaya devam..
 
Geri
Üst