- Katılım
- 23 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,597
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
şans eseri gördüm. ufak biraz bilgi vereyim geçeyim.
araç arıza lambası bir problem karşısında yanar. yanıkken yakıtı biraz etkiler. yanıp bir süre sonra sönüyorsa genelde zengin veya fakir karışımdandır. özellikle lpg de bu hatayı verir.
ancak iyi bir lpg ayarı yapılırsa bu ışık hiç yanmaz. genelde ekonomik olsun diye yapılan ayarlarda fakir karışım uyarısı alınıyor.
BİR UFAK BİLGİ DAHA VEREYİM. eğer plastik kutulu lpg enjektörü kullanıyorsanız, bir zaman sonra kalitesine bağlı olarak çatlama yapabiliyor. oluşan bu çatlama yüzünden göndermemesi gereken bir zamanda gaz göndermek (zamansız küçük patırdamalar) zamanında açılmama (gaz göndermesi gereken zamanda gönderememe, BU OLAYDA ARIZA LAMBASI YAKABİLİYOR) hatta hatta dışarıya gaz kaçırma gibi durumlar oluşabiliyor ( motor kısmından yanan araçlar)
genelde enjektör çatlaması zamanla oluşuyor. bütçeniz uygunsa 3-4 yılda bir değiştirmenizi öneririm.
araç arıza lambası bir problem karşısında yanar. yanıkken yakıtı biraz etkiler. yanıp bir süre sonra sönüyorsa genelde zengin veya fakir karışımdandır. özellikle lpg de bu hatayı verir.
ancak iyi bir lpg ayarı yapılırsa bu ışık hiç yanmaz. genelde ekonomik olsun diye yapılan ayarlarda fakir karışım uyarısı alınıyor.
BİR UFAK BİLGİ DAHA VEREYİM. eğer plastik kutulu lpg enjektörü kullanıyorsanız, bir zaman sonra kalitesine bağlı olarak çatlama yapabiliyor. oluşan bu çatlama yüzünden göndermemesi gereken bir zamanda gaz göndermek (zamansız küçük patırdamalar) zamanında açılmama (gaz göndermesi gereken zamanda gönderememe, BU OLAYDA ARIZA LAMBASI YAKABİLİYOR) hatta hatta dışarıya gaz kaçırma gibi durumlar oluşabiliyor ( motor kısmından yanan araçlar)
genelde enjektör çatlaması zamanla oluşuyor. bütçeniz uygunsa 3-4 yılda bir değiştirmenizi öneririm.