• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Araçlarımızın Farları Farklı mı?

sallierim

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
4,513
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
33
bazı astraları görüyorum farlarının içi beyaz.bizimkiler gibi siyah değil.açıkcası çok kötü duruyor bence.astralarda böyle bir farklılık var mı?bu benim araç:

[img=450x600]http://i.hizliresim.com/eQ9Wov.jpg[/img]
 
Ynt: Araçlarımızın Farları Farklı mı?

makyajlı kasa öncesi enjoy plus ve edition lar beyaz farlı.
 
Ynt: Araçlarımızın Farları Farklı mı?

İşte o beyaz farları değiştirdim ben Deniz. ((:
 
Ynt: Araçlarımızın Farları Farklı mı?

astraowner link' Alıntı:
makyajlı kasa öncesi enjoy plus ve edition lar beyaz farlı.
thnxx
GNSpower link' Alıntı:
İşte o beyaz farları değiştirdim ben Deniz. ((:
abi aracına yaptığın en iyi müdahale olmuş.resmen astrayı çirkin göstermek için koymuşlar o beyaz farları :(
 
Ynt: Araçlarımızın Farları Farklı mı?

sallierim link' Alıntı:
thnxxabi aracına yaptığın en iyi müdahale olmuş.resmen astrayı çirkin göstermek için koymuşlar o beyaz farları :(

Renk koyulaştıkça daha fena göze batıyor vicdansız far. ((:
 
Ynt: Araçlarımızın Farları Farklı mı?

GNSpower link' Alıntı:
Renk koyulaştıkça daha fena göze batıyor vicdansız far. ((:
aracın albenisi artıyor..abi sen arabayı satarken Sport Plus ActiveKiller diye sat bence :)
 
Ynt: Araçlarımızın Farları Farklı mı?

sallierim link' Alıntı:
aracın albenisi artıyor..abi sen arabayı satarken Sport Plus ActiveKiller diye sat bence :)

:D
 
Ynt: Araçlarımızın Farları Farklı mı?

GNSpower link' Alıntı:
İşte o beyaz farları değiştirdim ben Deniz. ((:

memnun musunuz peki bu karartmalı farlardan??  özellikle kısalarda çok kör yanıyo bence aşırı zayıf farlar :( benimki edition makyajlı kasa kısalarda çok az gösteriyor
 
Geri
Üst