- Katılım
- 19 Nis 2012
- Mesajlar
- 141
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 42
Arkadaşlar 2012 Nisan ayında sıfır olarak aracımı aldım ve ilk günden itibaren aracıma full kaskolu biniyorum. Şuana kadar herhangi bir kasko işlemim olmadı. Ancak Mayıs 2013 de yoğun dolu yağışı yüzünden aracımın kaputunda ve tavanında ufak çaplı göçükler oluştu. Görev icabı Iğdır' da ikamet ediyorum. Burada opelin yetkili servisi yok. AutoKing de maalesef yok. Buradaki Bosch servisi dolu hasarlı araçları yaptırmak için AutoKingin Trabzon ekibini Iğdır'a getirmişti. Bende aracımın onarımı için başvuruda bulundum. Hasar dosyası açıldı. Erzurum' dan eksper geldi aracımı inceledi. Bundan yaklaşık 1 hafta sonrada AutoKing personeli aracımı inceledi ve sıraya aldılar.
Buraya kadar herşey normal gitti. Ancak bu günden sonra 2 aya yakın Bosch servisinden haber gelmeyince kendim gittim ve neden hala çağırılmadığımı sorduğumda, AutoKing bölge müdürü bana eksper ile aralarındaki anlaşmazlıktan ötürü aracınızı yapamıyoruz dediler. Eksperin kendilerine gerekli bilgileri vermediğini, sadece fiyat verdiklerini bundan dolayı da benim aracım dahil yaklaşık 20 aracın onarımının yapılamayacağını söyledi. Ben bu işlerin acemisiyim. Ne nasıl yürütülür bilmediğim için ne yapıcaz peki dedim. O da bana feragat etmemi, burada aracın onarımını yapamayacağını söyledi.
Beni Trabzon'a davet etti. Orada aracınızı yaparız, araç serviste kaldığı sürede de size ikame bi araç veririz. 2-3 gün siz gezersiniz bizde aracı yaparız dedi. bende Trabzon'a yolumun düşme ihtimali az dedim. Bunun üzerine bana herhangi bir AutoKing e gittiğinizde beni arayın ben yardımcı olucam dedi. Bende bu adama inandım ve feragat dilekçesi verdim.
Ancak içim rahat etmedi ve 2 gün sonra Grupamayı aradım. Durumu anlattım. Müşteri temsilcisine özellikle sordum. Benim feragat etmem ileride aracımı yaptırmak istediğimde karşıma engel olarak çıkarmı diye. Kızda bana hayır aracı istediğiniz zaman poliçe süresi içerisinde yaptırabilirsiniz deyince rahatladım. Ayrıca gönderilen eksperden şikayetçi oldum.
Geçenlerde servis bana mesaj attı. tekrar dolu hasar onarımına başladıklarını belirtmişler mesajda. Mutlu oldum ve gidip tekrar başvuru yaptım. Ertesi gün servisten aradılar ve daha önceden feragat ettiğiniz için şimdi kasko onarıma onay vermiyor dediler. Resmen şok oldum. Grupamayı aradım hemen. Karşıma çıkan bayana durumu anlattım. Aldığım cevap ise "evet feragat ettiğiniz için onay alamazsınız" oldu. Bana daha önceden sorun olmayacağı söylenmişti dediğimde ise size yanlış bilgi vermişler diyip kestirip attı. Bende acentemi (erdemir opel) arayıp kaskomu iptal ettirmek istediğimi söyledim. Oradaki vatandaş sağolsun ilgili çıktı. hemen nedenini sordu ve konuyu araştırıp size yardımcı olmaya çalışıcam dedi.
1 hafta geçti henüz ses çıkmadı. Bu tarz durumlarda sonuç ne olur tecrübeli arkadaşlar bi fikir verirse bana çok sevinirim. Sabredip okuyan herkese de çok teşekkürler.
Buraya kadar herşey normal gitti. Ancak bu günden sonra 2 aya yakın Bosch servisinden haber gelmeyince kendim gittim ve neden hala çağırılmadığımı sorduğumda, AutoKing bölge müdürü bana eksper ile aralarındaki anlaşmazlıktan ötürü aracınızı yapamıyoruz dediler. Eksperin kendilerine gerekli bilgileri vermediğini, sadece fiyat verdiklerini bundan dolayı da benim aracım dahil yaklaşık 20 aracın onarımının yapılamayacağını söyledi. Ben bu işlerin acemisiyim. Ne nasıl yürütülür bilmediğim için ne yapıcaz peki dedim. O da bana feragat etmemi, burada aracın onarımını yapamayacağını söyledi.
Beni Trabzon'a davet etti. Orada aracınızı yaparız, araç serviste kaldığı sürede de size ikame bi araç veririz. 2-3 gün siz gezersiniz bizde aracı yaparız dedi. bende Trabzon'a yolumun düşme ihtimali az dedim. Bunun üzerine bana herhangi bir AutoKing e gittiğinizde beni arayın ben yardımcı olucam dedi. Bende bu adama inandım ve feragat dilekçesi verdim.
Ancak içim rahat etmedi ve 2 gün sonra Grupamayı aradım. Durumu anlattım. Müşteri temsilcisine özellikle sordum. Benim feragat etmem ileride aracımı yaptırmak istediğimde karşıma engel olarak çıkarmı diye. Kızda bana hayır aracı istediğiniz zaman poliçe süresi içerisinde yaptırabilirsiniz deyince rahatladım. Ayrıca gönderilen eksperden şikayetçi oldum.
Geçenlerde servis bana mesaj attı. tekrar dolu hasar onarımına başladıklarını belirtmişler mesajda. Mutlu oldum ve gidip tekrar başvuru yaptım. Ertesi gün servisten aradılar ve daha önceden feragat ettiğiniz için şimdi kasko onarıma onay vermiyor dediler. Resmen şok oldum. Grupamayı aradım hemen. Karşıma çıkan bayana durumu anlattım. Aldığım cevap ise "evet feragat ettiğiniz için onay alamazsınız" oldu. Bana daha önceden sorun olmayacağı söylenmişti dediğimde ise size yanlış bilgi vermişler diyip kestirip attı. Bende acentemi (erdemir opel) arayıp kaskomu iptal ettirmek istediğimi söyledim. Oradaki vatandaş sağolsun ilgili çıktı. hemen nedenini sordu ve konuyu araştırıp size yardımcı olmaya çalışıcam dedi.
1 hafta geçti henüz ses çıkmadı. Bu tarz durumlarda sonuç ne olur tecrübeli arkadaşlar bi fikir verirse bana çok sevinirim. Sabredip okuyan herkese de çok teşekkürler.