bu işler şu şukadar tutsayla olmuyor işte. bıraz açıklayayımda fıyatlar nasıl yükselir anlayın. yanı bazen aracı almaya gıdınce yuksek fıyatla karsılanlar ıcın acıklayaıcı olur hanı.
araç conta yakmış kapagı kaldırırsın, rektefıyeye gider bu arada gerekırse sıboplar + sibop lastıklerı değişirmi. sonra kapak planya olunca su kanallarına yakın bölgelerdeki çürükler ortaya çıkar hayda doğru kaynakçıya sonra tekrar rektefiyeye. sonra servise gelir kapak. tam kapagı topluyorsun o sırada çatt manıfolta civatası kırıldı

tekrar kaynakcıya civata cıkartmaya. sonra opellerın malum eksoz manıfoltu catlak oluyor bırde onu kaynaktırıyorsun. keçeler contalar değişir blok yüzeyi zımparalanır, kapagı atarsın sıkarsın eksantırık kepinin civatası sıkmayı verir

oraya diş açarsın. sonra tirger seti değişir devirdaime bakarsın kaçırma izlerı var birde nu değişirsın sonra yagda su vardır yagıydı fılıtresıydı derken masraf artmış gelmiştir... hanı benımkı 500 e benımkı 1000 ytl ye cıktı dıyenlere yazsın neler değişmiş öyle kıyaslama yapılsın