Arabama birşeyler oldu!

madtiqer13

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
10 Ara 2011
Mesajlar
250
Tepkime puanı
5
Puanları
18
Arkadaşlar bugün aracımı aksesuarcıya gidip birşeyler almak üzere çıkardım arac ilk marşta aldı normal yolumda giderken vites birden geçmemeye araç gaz yememeye başladı aracı sağa çekip ne oldu diye bi bakiyim dedim sonra tekrar aracı kaldırmaya çalıştığımda debriajda aşırı derecede yumuşaklık vardı araç diğer viteslere geçmeye geri vitese geçmemeye başladı debriajı hep yarım tutarak eve kadar geldim debriajı kaldırdığımda devir birden düşüp araba stop ediyordu eve geldim kaputu açtım baskı balatadan aşırı derecede dumanlar çıkmaya başladı sizce durup dururken neden böyle oldu baskı balata değişeli daha 3 ay oldu :(:(:confused::confused:
 
Duman koku vs. varsa zedelemişsiniz yada sıyırmışsınızdır. Debriyajın ömrü ay değildir. Km ye bağlı da olsa kullanım belirler. Size 1km olmadan sıyırtırım isterseniz. Anlayacağınız kullanım ile alakalı.
 
peki araç neden geri vitese geçmiyor :( bugünde pazar aracı bir yere götüremedim mecbur yarına kalcak
 
bugün aracı bir kere daha denedim geri vitese takarken araç ileri gidiyor 1 taktığımda ise araç çok zor yürüyor boğulup stop ediyor ama geri vitese takıp ileri gittiğimde hiçbir sorun yok
 
abi sorma biraz farklısı dün bizede oldu. Ne olduğunu anlamadık öğlen sapa sağlam şıkır şıkır geçen vitesli araba akşam vitese geçmiyor. işin garibi araba olduğu yerden kalkmıyor. acayip moralimi bozdu...
 
Muhammed senin aracında da debriyaj balatası yapışık kalmış volana (ayrışma ma sorunu ) ancak baskı muhafazası düzgün çalışıyor daha sonra bir nebze düzeliyor balata ayrışıyor bu seferde geri vitese geçmiyor( aslında diğer viteslerde de kaçırıyor fark etmiyorsundur )aracın en cok balata ihtiyacı geri viteste belli olur bir video ile daha ii anlaşılacak sorun.Acil yeni balata istiyor bu arada cok sık dur kalklardan balatalar ısınıyor soğuyor kalitesiz parça oldugundan bu terslikler oluyor sachs marka taktırın..

http://www.youtube.com/watch?v=TqEfaeAMFxw&feature=related
 
sizin sorun tahminim baskı balata değişiminde işin acemisine denk gelmeniz
ve baskı balata değişiminde vites halatlarının şanzıman üzerindeki bağlantılarını kırıyorlar sonrada yapıştırıyorlar buda sizi yolda bırakmış Dolayısı ile doğru vitese geçmiyor araba kaputu açın vites halatlarının olduğu yere bakın biri vites le oynasın görürsünüz kırık yeri Geçmiş Olsun Baskı Balata Değişimi opel den anlamayan Vatandaş Yaparsa Bunlar Olur
 
Peki baskı balata için en kaliteli ve fiyatı en uygun marka hangisi?
 
yarın luk taktıracam bende astrayada luk taktırmıştım 2 sene 25 bın km sorunsuzdu....
 
Geri
Üst