Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hayırlı uğurlu olsun..vectrana bebeğin gibi bak..o arkadaşların senin bu arabanı çekememiştir ondan hyundai al sıfır demiştir.zaten belli onlar arabadan anlamıyor.kazasız belasız arızasız olarak bin...
İki ay önce aldım...Nasıl görünüyor hata mı yaptım acaba bazı arkadaşlarım keşke sıfır araba alsaydın dediler (Hyundai falan) 22.750 ye aldım 2003 108.000 de elegance iyi mi sizce
onu size diyen arakdaşlarınıza sadece gülümseyin geçin... hyundai ile vectrayı kıyaslayan mantıkta olan adam zaten arabadan anlamıyordur.. yüksek performans beklemeden ama çok oturaklı olarak binebileceğiniz güvenli arabalrdan birini almışsınız... hayırlı uğurlu olsun.. gerçi ben vectra mı satıp focus aldım ama olsun
hayırlısı olsun kazasız belasız güLe güle kullanın bence çok iyi bi seçim arabanız harika sanruf falan da var daha Ne oLsun rengide güzeLmiş fazLa yok bu renklerden