- Katılım
- 30 Ara 2013
- Mesajlar
- 59
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 44
Merhabalar,
28 Aralık 2014 tarihinde iki arkadaş Astra J (15k bakımı) ve Astra H (60k bakımı) araçlarımızı bakım için Reis Opel Ankara servisine bıraktık. Daha sonra araçları akşam teslim aldık. Birkaç gün sonra sabah işe giderken ikimizinde silecek sularının donduğunu fark ettik. Benim depomun yarısı zaten antifrizli silecek suyuyla doluydu. Kış günü yetkili genel servis ağzına kadar normal musluk suyu ile doldurmuş. Ama bakımdan önce fiyat alırken servis danışmanı aracınızın filtreleri, yağ değişimi ve kışlık antifriz, cam suyu kontrolleri yapılacak gibi bir bilgilendirme yapıyor. Ayrica cam suyu kotrolu myopelde de yaziyor.Bu bilgilendirmeden cihazla silecek suyunun donma derecesinin kontrol edilmesi, antifriz yeterli değilse antifrizli silecek suyunun konulması gerektiğini anlıyorum.
Bu durumu servise ilettiğimde bana verdikleri cevap; müşteri ilişkileri tarafından bana verilen indirimli bakım teklifinin içinde silecek suyu yokmuş. Bu da işin başka bir vahim boyutu. Bana telefonda müşteri ilişkileri indirimli bakım fiyatı teklifi sunmuştu.Bende kabul etmiştim. Oysa indirim yapıyoruz diye bakım içindeki malzemelerden kısmışlar. Ayrıca silecek suyu yoksa kış günü neden normal su koyuyorsunuz. Hiç koymayın daha iyi benim evde antifrizli silecek suyum vardı ondan eklerim. Ya da bakım sırasında normalde ek yapılacak masraf çıkarsa müşteriyi arayıp onay alıp yapıyorlar. Bu durumda da kış günü musluk suyu koymak yerine, beni arayıp onay isteyebilirlerdi.
Aynı durum diğer Astra H sahibi arkadaşımda da oldu. Ondaki tek fark faturasına 3 küsür TL silecek suyu ücreti eklemişler. Normalde serviste antifrizli silecek suyu ücreti 3 TL den çok fazladır diye düşünüyorum. Bu 3 TL nasıl olmuş anlam veremedik. Ayrıca arkadaşımın silecek suyu da aynı sabah dondu. Bu durumda silecek motoru da yanabilirdi. Kış günü yetkili genel servise güvenemeyeceksek hangi servise güveneceğiz.
Yaşadığım bu olayları Opel Türkiye'den yetkiliye telefonda ilettim. Yetkili araç silecek suyuna antifriz konmaz zaten dedi. Bunu duyunca şok geçiriyordum. Antifrizli mavi cam silecek suyu hiç duymadınız mı dedim. Yetkili kem küm ederek bu durumu servise ileteceklerini söyledi. Yani Opel Türkiye yetkileri bu kadar ilgisiz ve müşteri memnuniyetinden uzak, olaylara sadece servis avukatlığı görevinde yaklaşıyorlar. Genel müdürlük böyle davranırsa servislerin bu kadar rezil ve özensiz olmasını çok doğal buluyorum.
Bu ikinci Opel aracım. Opel bence çok güzel ve sevdiğim bir marka ve 11 yıllık Opel kullanıcısıyım. Fakat gerek şimdiye kadar yaşadığım Türkiye'deki servislerin kalitesizliği ve yanlış tutumları, gerekse Opel Türkiye'nin ilgisiz ve koşulsuz şartsız servisleri kollayıcı tutumlarından dolayı maalesef Opel'den soğudum.
28 Aralık 2014 tarihinde iki arkadaş Astra J (15k bakımı) ve Astra H (60k bakımı) araçlarımızı bakım için Reis Opel Ankara servisine bıraktık. Daha sonra araçları akşam teslim aldık. Birkaç gün sonra sabah işe giderken ikimizinde silecek sularının donduğunu fark ettik. Benim depomun yarısı zaten antifrizli silecek suyuyla doluydu. Kış günü yetkili genel servis ağzına kadar normal musluk suyu ile doldurmuş. Ama bakımdan önce fiyat alırken servis danışmanı aracınızın filtreleri, yağ değişimi ve kışlık antifriz, cam suyu kontrolleri yapılacak gibi bir bilgilendirme yapıyor. Ayrica cam suyu kotrolu myopelde de yaziyor.Bu bilgilendirmeden cihazla silecek suyunun donma derecesinin kontrol edilmesi, antifriz yeterli değilse antifrizli silecek suyunun konulması gerektiğini anlıyorum.
Bu durumu servise ilettiğimde bana verdikleri cevap; müşteri ilişkileri tarafından bana verilen indirimli bakım teklifinin içinde silecek suyu yokmuş. Bu da işin başka bir vahim boyutu. Bana telefonda müşteri ilişkileri indirimli bakım fiyatı teklifi sunmuştu.Bende kabul etmiştim. Oysa indirim yapıyoruz diye bakım içindeki malzemelerden kısmışlar. Ayrıca silecek suyu yoksa kış günü neden normal su koyuyorsunuz. Hiç koymayın daha iyi benim evde antifrizli silecek suyum vardı ondan eklerim. Ya da bakım sırasında normalde ek yapılacak masraf çıkarsa müşteriyi arayıp onay alıp yapıyorlar. Bu durumda da kış günü musluk suyu koymak yerine, beni arayıp onay isteyebilirlerdi.
Aynı durum diğer Astra H sahibi arkadaşımda da oldu. Ondaki tek fark faturasına 3 küsür TL silecek suyu ücreti eklemişler. Normalde serviste antifrizli silecek suyu ücreti 3 TL den çok fazladır diye düşünüyorum. Bu 3 TL nasıl olmuş anlam veremedik. Ayrıca arkadaşımın silecek suyu da aynı sabah dondu. Bu durumda silecek motoru da yanabilirdi. Kış günü yetkili genel servise güvenemeyeceksek hangi servise güveneceğiz.
Yaşadığım bu olayları Opel Türkiye'den yetkiliye telefonda ilettim. Yetkili araç silecek suyuna antifriz konmaz zaten dedi. Bunu duyunca şok geçiriyordum. Antifrizli mavi cam silecek suyu hiç duymadınız mı dedim. Yetkili kem küm ederek bu durumu servise ileteceklerini söyledi. Yani Opel Türkiye yetkileri bu kadar ilgisiz ve müşteri memnuniyetinden uzak, olaylara sadece servis avukatlığı görevinde yaklaşıyorlar. Genel müdürlük böyle davranırsa servislerin bu kadar rezil ve özensiz olmasını çok doğal buluyorum.
Bu ikinci Opel aracım. Opel bence çok güzel ve sevdiğim bir marka ve 11 yıllık Opel kullanıcısıyım. Fakat gerek şimdiye kadar yaşadığım Türkiye'deki servislerin kalitesizliği ve yanlış tutumları, gerekse Opel Türkiye'nin ilgisiz ve koşulsuz şartsız servisleri kollayıcı tutumlarından dolayı maalesef Opel'den soğudum.