Ankara Opis Ahlaksızlığı 2

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan browerdi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Vay be motor düşmüş hee... Aslında bi de dikkatimi köpeğe çarpma olayı çekti. Valla Allah koruyor bizleri. Kaza bela vermesin Allah. Köpek at ne biliyim daha neler neler... Bol bol örnekleri var. 80-90 olacak hız maksimum... Hız felaket hakkaten. En azından o hızlarda kontrol biraz daha fazla olur... Allah herkezi kazadan beladan korusun tekrar... Bu gibi servislerden de korusun tabi...
 
yuuh diyorum ben de gerçekten kimlere emanet ediyoruz araçlarımızı.

geçmiş olsun.

ben özellikle başında duruyorum aracım servisteyken ve her noktasına burnumu sokuyorum şunu sıktın mı buna baktın mı diye başlarından ayrılmıyorum biraz da hoş sohbetle tatlı bela olmaya çalışıyorum yani :) idare ediyorlar beni sağolsunlar...

KARTER KORUYUCU'nun önemi bu konuyla bir kez daha gündeme gelebilir bu tip durumlarda en azından motorun araçtan düşmesini aracın takla atmasını falan önler...
 
Şirket aracı olduğundan ve aracı kullananlar sürekli değiştiğinden bazı unsurlar gözden kaçmış olabilir..Sonuçta bir arabayı bir kişinin kullanması başka 50 kişinin başka
Çorlu İnan Opelin göndermiş olduğu yazıdan aynen yazıyorum..
--Debriyaj Diskinin sökülmesi ve temizlenmesi...
--Saplama Çıkarma ve Çekme
--Şanzuman Kulağı kopmuş 1 tanesi daha önce kopmuş,Diğer bir civata kısa takılmış ve dişleri sıkılmamış, tek cıvata kasıntı ve sallantıdan kopma yapmış..
Kelimesi kelimesine durum budur..
Şirket araçlarının ne şekilde hor kullanıldığı hepimizin malumudur. Hor kullanmak elbetteki hatalı yapılan onarıma mazeret olamaz. Debraj diskinin sökülmesi ve temizlenmesi (buna tam anlam veremedim, galiba kasılmadan dolayı çapaklanma olmuş olabilir), saplama çıkarma ve çekme (kasıntı şüphesini destekleyebilir), şanzuman kulağının kopması (kasıntı veya aşırı zorlamalar neticesi olur). Bu ifadeler kasıntıyı desdekliyor. Ama bir aracın şanzuman kulağı koptuğunda vites geçişleri zorlaşır. Bu arıza kolay fark edilir tiptendir, bu durumda da aracı kullanan kişiler hatalı davranmış.
Ben arkadaşınızın yerinde olsam adli makamlar karşısında kabul görecek bir tutanak tutturmadan aracı kimseye elletmem. Çünkü muhataplar hemen klasik olarak kullanım hatası diyeceklerdir.
(Bazı konular tam açıklığa çıkmadan, ispatlanmadan gereksiz suçlamalardan kaçınalım, yoksa hukuk önünde zorda kalabiliriz. Benzer bir olaya şahit olduğum için yazıyorum, yanlış anlamayın.)
 
Geri
Üst