Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hocam sadece arkaya takacağım ses biraz daha fazla gelir en azıdan ve arkada otrunalar daha rahat dinler... Aslında ön hoparlörler bazı parçalarda iyi ses veriyor.. hoparlör tavsiyeniz olursa yazın lütfen
Ben bundan taktırdım FLI marka gayet güzel sesi var orjinal hoparlörde tweter olmadığı için sesi kalın ve boğuk gibi çıkar bu hoparlör öndeki tweterlar ve kapı kolonlarıyla beraber duyduğumuz ses kalitesinden daha iyisini veriyor.
Ben bundan taktırdım FLI marka gayet güzel sesi var orjinal hoparlörde tweter olmadığı için sesi kalın ve boğuk gibi çıkar bu hoparlör öndeki tweterlar ve kapı kolonlarıyla beraber duyduğumuz ses kalitesinden daha iyisini veriyor.