- Katılım
- 16 Eyl 2007
- Mesajlar
- 593
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
arkadaşlar 1 aydır aküde şöyle bir sorun var. akşam arabayı kilitlemeden önce aküye bakıyorum yeşil ışık yanıyor ve araç bir gün yatıyor hiç çalışmıyor 2 gün sonra aracı çalıştıracagım zaman araba çok zor çalışıyor 3-4 kez denedikten sonra çalışıyor. araba çalıştıktan sonra aküye bakıyorum siyah ışık yanıyor. yani akü 1 gün çalışmasa boşalıyor. neyse bugün akünün yetkili servisine gittik olayı anlattım. adam aküye buyan baktı şu yan baktı arabada kaçak var dedi. oto elektirikçi bi yer tarif etti gittik orada baktırdık adam kaçak yok dedi. neyse tekrar yetkili servisine gittik, kaçak yokmuş dedim. akü yetkili servisi tekrar aküye baktı sonra bana sorular sormaya başladı. çift kilitleme sistemi orjinal mi? (orjinal dedim), kapılar kilitlenince camlar otomatik kalkıyor orjinal mi dedi? (orjinal dedim) adam dediki o orjinal değil nasıl yani dedim onları biz yapıyoruz dedi neyse eski aküyü oraya bıraktık tam şarjlı aynı aküden taktık denemek için. neyse sadede geleyim. benim öğrenmek istedigim bizde 2000 model opel vectra 2.0 dti var. bu aracın tüm orjinal özellikleri nelerdir ? (kullanma klavuzu yok )
camkaldırma, çift kilitleme sistemi vs vs aracın orjinal özellikleri nelerdir?
(akü: mutlu (garantili ama değişmemek için bahane arıyorlar)
camkaldırma, çift kilitleme sistemi vs vs aracın orjinal özellikleri nelerdir?
(akü: mutlu (garantili ama değişmemek için bahane arıyorlar)
Son düzenleme: