- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 601
- Tepkime puanı
- 31
- Puanları
- 28
- Yaş
- 40
Selamlar,
Arabamın aküsü 2 günde 5 volta düştü.
Takviye ile calistirdim. Sonrada arabaya küçük voltaj ölçer takip gözlemledim.
İlk mrştan sonraki 1-2 dk alternatör 14.4 volta şarj ediyor. Sonra seyir halinde iken kademeli bir şekilde düşerek 12.7 volta sabitleniyor. Bu işte bir gariplik var gibi. Şarj voltajı sürekli olarak 14 .4 volt olması gerekli degilmi?
Arabamın aküsü 2 günde 5 volta düştü.
Takviye ile calistirdim. Sonrada arabaya küçük voltaj ölçer takip gözlemledim.
İlk mrştan sonraki 1-2 dk alternatör 14.4 volta şarj ediyor. Sonra seyir halinde iken kademeli bir şekilde düşerek 12.7 volta sabitleniyor. Bu işte bir gariplik var gibi. Şarj voltajı sürekli olarak 14 .4 volt olması gerekli degilmi?