Akü sorunu

lapsetur

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ara 2009
Mesajlar
643
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
55
www.amatorbalikci.net
Geçen hafta akü tamamen pert oldu. Bir oto elektrikcisine gittim ve yeni bir akü taktı. 55 Amperlik akü olması gerektiğini söyledim fakat elinde 62 Amperlik vardı bir sorun olmaz dedi ve aküyü taktı.

1 hafta bi sorun yoktu dün akü ışığı yanmaya başladı bugünde P0560 hata kodu vermeye başladı.

Sizce sorun aküdemi yoksa şarj dinamosundamı.

Araç 2003 Corsa C benzinli
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,514
Tepki puanı
247
Puanları
63
Siteyi ziyaret et
Ben arızanın aküden kaynaklandığını sanmıyorum, 5-10 amperlik fazlalık sorun yaratsaydı piyasadaki bir çok araç arıza yapardı. Mesela Vectra B lerin orijinal aküsü 66 amperdir ama genellikle 70 amperlik akü takılır.
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Bire araçlar LPG olması durumunda amper yüksek olunca artısı olur eksisi olmaz diye biliyorum.
 

lapsetur

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ara 2009
Mesajlar
643
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
55
www.amatorbalikci.net
Bilgi için teşekkür ederim. Yarın şarj dinamosunu kontrol ettireyim. Ufak bir araştırma yaptım, konjektör kömürünün bitmiş olma olasılığı yüksek
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,514
Tepki puanı
247
Puanları
63
Siteyi ziyaret et
Bilgi için teşekkür ederim. Yarın şarj dinamosunu kontrol ettireyim. Ufak bir araştırma yaptım, konjektör kömürünün bitmiş olma olasılığı yüksek

Araba çalışıyorken farları açıp gaz verin, gaz verdiğiniz zaman farlar parlıyorsa şarj dinamosunun bakım zamanı gelmiş demektir.
 

lapsetur

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ara 2009
Mesajlar
643
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
55
www.amatorbalikci.net
Suçlu bulundu. Konjektör arızalanmış
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20150203_143133.jpg
    IMG_20150203_143133.jpg
    88.5 KB · Görüntüleme: 45

lapsetur

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ara 2009
Mesajlar
643
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
55
www.amatorbalikci.net
Aklıma geldi. Uzun zamandır eksoz kararması yaşıyordum yüksek devirlerde bir türlü çare bulamamıştım. 2 tane Maf değiştirdim hatta diğerini halen yedek olarak saklıyorum.

Acaba konjektörün arızalı olmasından dolayı bujilere yeteri kadar elektrik akımı gitmemiş olmasından dolayı benzinin tam yakılmaması olabilirmi acaba.
 

lapsetur

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ara 2009
Mesajlar
643
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
55
www.amatorbalikci.net
Ayrıca kalkışlarda silkeleme sorunu vardı. Dünden beri bu sorunu da yaşamıyorum. Umarım sorun ortadan kalkmıştır.

Yine aklıma bujilere giden elektrik akımının yetersizliğinden dolayı kalkışlarda silkeleme yaptığı geliyor.

Bana hep baskı balatadan dendi fakat yokuş testlerinde debriyaj hiç kaçırmıyordu.

Umarım tüm bu sorunlar Konjektör kaynaklıdır ve düzelmiştir.
 

lapsetur

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ara 2009
Mesajlar
643
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
55
www.amatorbalikci.net
Aklıma geldi. Uzun zamandır eksoz kararması yaşıyordum yüksek devirlerde bir türlü çare bulamamıştım. 2 tane Maf değiştirdim hatta diğerini halen yedek olarak saklıyorum.

Acaba konjektörün arızalı olmasından dolayı bujilere yeteri kadar elektrik akımı gitmemiş olmasından dolayı benzinin tam yakılmaması olabilirmi acaba.

Ayrıca kalkışlarda silkeleme sorunu vardı. Dünden beri bu sorunu da yaşamıyorum. Umarım sorun ortadan kalkmıştır.

Yine aklıma bujilere giden elektrik akımının yetersizliğinden dolayı kalkışlarda silkeleme yaptığı geliyor.

Bana hep baskı balatadan dendi fakat yokuş testlerinde debriyaj hiç kaçırmıyordu.

Umarım tüm bu sorunlar Konjektör kaynaklıdır ve düzelmiştir.

Daha önce bunları yaşayan varmı
 

yigitekimdemir

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
898
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
www.tamindir.com
Benim Alfa 156da var :) gaza basınca çok az oynuyor farlar ve birazcık silkeleme var. 8 buji var bizde bi de :)
 
Üst